Zużycia, czyli niekończąca się opowieść cz.V (Maj 2015)

Ach jak dobrze, że maj się już kończy! Mam swoje powody, aby tak się tym cieszyć. Na czerwiec mam zaplanowane same przyjemne sprawy. Jedną z nich jest krótki pobyt w Berlinie, a drugą modernizacja balkonu. Mam zamiar coś z nim w tym roku zrobić, ale żeby nie było za łatwo będę to robiła po kosztach. Jeszcze dokładnie nie wiem co i jak, ale już się cieszę. Na pewno muszę postawić osłonę od sąsiadów i myślę o przemalowaniu starej ławki, która mam nadzieję jeszcze nie wyzionęła ducha. Jak się uda, to może nawet się Wam pochwalę;) No, ale wracam do tematu notki, czyli zużyć. 


Majowe zużycia są niezłe, ale mi ciągle mało i w czerwcu chcę zużyć jeszcze więcej ;)



1. Balea Dusch Lotion Beautiful Feelings
Balsam pod prysznic o którym pisałam tu. Chciałam go szybko zużyć, więc służył mi do golenia nóg. Świetnie się sprawdził w tej roli, no i udało mi się go wreszcie wykończyć;)
200ml/1,50€

2. Dusch Das Kremowy żel pod prysznic Figa i Olej z róży
Bardzo przyjemny żel o subtelnym, kobiecym zapachu. Miło mi się go używało, ale wydaje mi się, że coś za szybko się skończył;/ W zapasach mam jeszcze drugi taki sam.
250ml/1,20€

3. Biały Jeleń Mydło naturalne Odżywianie Melisa i Rozmaryn
Mydło jak mydło, ale ma u mnie plusa za nie podrażnianie moich wrażliwych dłoni. Szkoda tylko, że nie nawilża;/ Zapach należy do przyjemnych, orzeźwiających. Możliwe, że jeszcze kiedyś sięgnę po inne wersje mydeł od BJ.
85gr/6zł


4. Garnier Mineral Protection Skin + Clothes Cotton Fresh
Bardzo dobrze chroni przed nieprzyjemnym zapachem, ale sam zapach dezodorantu nie przypadł mi do gustu. Jest bardzo mocny i jak dla mnie podchodzi pod męski dezodorant. Chętnie sprawdzę inne wersje zapachowe.
50ml/8-10zł

5. Kamill Classic Krem do rąk i paznokci
Mój ulubiony krem do rąk, pisałam o nim tu.
100ml/1,20€

6. Kamill Balsam do rąk i paznokci
Z tym balsamem też się polubiłam, link ten sam co wyżej;)
30ml/0,39€


7. Uriage Woda termalna
Chyba każdy już o niej słyszał, jeśli jakimś cudem jeszcze jej nie znasz, to za praszam pod ten link klik
150ml/15-20zł

8. KTC Woda różana
Przyjemna, a przy tym bardzo tania. Pisałam o niej tu.
190mk/6zł

9. Yasumi Maska shakerowa z komórkami macierzystymi z jabłoni szwajcarskiej
Świeża sprawa, pisałam o niej dokładnie we wtorek klik.
15g/18,50zł

10. Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes&Lashes
Takie sobie to serum. Próbka nie przekonała mnie, aby sięgnąć po pełen wymiar. Wole mój krem pod oczy z YR Riche Creme klik. Jak do tej pory nie znalazłam nic lepszego.
Próbka 1,5ml


11. Evree Essential Oils Rekonstruktor do twarzy, szyi i dekoltu
Całkiem przyjemny, ale powrotu raczej nie przewiduje. Wymyśliłam sobie zakup naturalnych olejków;) Link do recenzji klik.
30ml/29zł

12. Delawell Gold Cuticle Oil Złota Oliwka do Skórek i Paznokci
Również przyjemny produkt, ale tak jak wyżej pisałam, teraz celuje w naturę ;) Link do recenzji klik.
15ml/25zł


13. Amilie Korektor mineralny Sunrise
Pisałam o nim tu. Zanim sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie przetestuje sobie jeszcze jeden korektor.
Próbka

14. Lumiere Veena Velvet Foundation Fair Neutral
Świetny! Link do notki klik. Zostawiłam sobie odrobinę do swatcha porównawczego, może się niebawem przydać;)
12g/18$

15. Mariza Pomarańczowy peeling do ust
Będziecie się śmiać, ale zużyłam go do stóp;d Chciałam go szybko zużyć, bo stosując do samych ust miałabym go chyba do końca życia. Muszę przyznać, że świetnie dbał o stopy, lepiej niż niejeden peeling do tego specjalnie przeznaczony. Link do notki klik.
10ml/9,90zł

16. Yves Rocher Ananas-Kokos
Odlewka z wizażu ;) Zapach przyjemny, ale niekoniecznie dobrze się w nim czułam. Najfajniej wąchało mi się go z buteleczki.


 17. L'Oreal Paris Excellence Creme Odżywka z farby do włosów o której pisałam tu.

18. Himalaya Herbals Sparkly White Wybielająca pasta do zębów
Past do zębów zazwyczaj nie pokazuje w denku, ale ta jest wyjątkowa i zasługuje na pojawienie się wśród pustych opakowań. Jest naturalna, niedroga i naprawdę wybiela. Na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę i za każdym razem puste opakowanie będzie lądowało w denku, żeby każdy miał szansę dowiedzieć się o tym cudzie;)
75ml/około 10zł

19. Bielenda Vanity Krem do depilacji Aloes
Był w porządku i tyle.
100ml/7zł

KONIEC

Moje drogie znikam na parę dni. Pojawię się tu dopiero piątego, może szóstego czerwca. Od jutra wyleguję się na plaży, a później jadę na 2-3 dni do Berlina. Trzymajcie kciuki za ładną pogodę;)
Pozdrawiam gorąco

Komentarze

  1. Super denko, no i miłego wypoczywania na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling do ust zużyty do stóp mnie rozbroił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ale naprawdę świetnie sprawdzał się w tej roli, tyle, że wystarczył na jakieś 2-3 użycia ;d

      Usuń
  3. Po pierwsze życzę miłego wyjazdu :) Nawet nie będę udawać, że nie zazdroszę wylegiwania się. :)

    Miałam inną pastę z Himalaya - była przeciętna ale jeśli zobaczę tą niebieską wersję kupię na pewno.
    Czego chcesz używać do paznokci - skończyłam swoją i szukam czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale ostatecznie nie było wylegiwania tylko rower i spacery ;)

      też miałam jakąs inną paste tej firmy i tez mnie nie zachwyciła;/ tą za to uwielbiam i muszę się za nią rozejrzeć w Rossmanie ;)
      Na razie mam jeszcze w zapasach kapsułki z gal i to je muszę najpierw wykończyć i wiem, ze jeszcze mam jakiś preparat z ShinyBoxa, a pózniej to jakieś naturalne oleje pójdą w ruch ;)

      Usuń
  4. Miłego wyjazdu;)
    Sporo tych zużyć. Zapach YR ananas/kokos brzmi ciekawie. Nigdy się z nim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zużycia :) dobrej zabawy w czerwcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super denko, mam ochotę na ę wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty