Ziołolek Linoderm Omega Krem do skóry suchej oraz nadwrażliwej i skłonnej do alergii

Linoderm Omega jest nowoczesnym kosmeceutykiem. W efekcie stosowania kremu zostaje odbudowana naturalna bariera hydrolipidowa skóry, co prowadzi do właściwego jej nawilżenia i natłuszczenia. Właściwie pielęgnowana sucha skóra sprawia dużo mniej kłopotów, mniej swędzi, rzadziej ulega podrażnieniom i dużo rzadziej wymaga leczenia dermatologicznego.
Krem posiada właściwości: pielęgnujące, silnie nawilżające i natłuszczające suchą skórę także u osób ze skłonnością do alergii.
Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera kompozycji zapachowej.

Wskazania do stosowania:
- pielęgnacja suchej skóry, także w przebiegu atopowego zapalenia skóry,
- sucha i bardzo wrażliwa skóra osób zdrowych, także niemowląt i dzieci,
- sucha skóra osób w wieku podeszłym,
- pielęgnacja skóry po stosowaniu kortykosteroidów i leków wysuszających skórę.


Pojemność: 50ml
Cena: 10zł
Sklep: apteka


Krem kupiłam z myślą o moich alergiach, ale ostatnio na szczęście nic złego nie dzieję się na mojej twarzy, a krem ma datę ważności do września, więc wypadałoby go zużyć. Codzienne smarowanie nie za bardzo mi służyło, więc używam go co drugi, trzeci dzień na całą twarz, pod oczy, na szyje i ostatnio także na dekolt. Codzienne używanie powodowało zapychanie porów.


Krem nie podrażnia, łagodzi lekkie zaczerwienienia, dobrze nawilża, ale jest tłusty, więc na dzień się nie nadaje. Stosuje go tylko na noc, zamiennie z olejem z pestek moreli. Krem sprawdzi się idealnie przy suchej i normalnej cerze. Ma bardzo gęstą konsystencje i niestety pozostawia biały film na skórze.


Zużyję go do końca, ale powrotu raczej nie będzie. Żałuje tylko, że nie miałam okazji sprawdzić go podczas porządnego podrażnienia. Z drugiej strony cieszę się, że ostatnio nie mam z tym problemów i moja skóra twarzy oraz dłoni jak na razie nie sprawia mi kłopotów.

Znacie ten krem? Używacie kosmetyków Ziołolek?

Komentarze

  1. Tego kremu nie znam, ale na podrażnienia skóry stosuję Dexem Repair i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie znam Dexem Repair, muszę sobie o nim poczytać ;)

      Usuń
  2. Podrażneń nigdy nie miałam, więc nic na to nie polecę, ale patrząc na skład nie dziwię się, że Cię zapchał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi się on nie podoba;/ podczas zakupu nawet nie sprawdziłam składu, bo myślałam tylko o mojej alergii.

      Usuń
  3. Nie podoba mi się parafina w składzie... :(
    Zostaję na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie skład nie powala;/

      będzie mi bardzo miło ;)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty