Zużycia, czyli niekończąca się opowieść cz. IX (Wrzesień 2015)

Wrzesień okazał się dla mnie dobrym miesiącem pod każdym względem. Piękna pogoda, podróże, dobre zdrowie i pełen koszyk kosmetycznych zużyć. Jeśli jesteście ciekawe co tym razem udało mi się wykończyć to zapraszam do dalszej części notki;)


Na dobry początek umilacze kąpielowe.


1. Balea Żel pod prysznic Cabana Dream /recenzja/
Według mnie jest to najsłabszy żel z tegorocznej letniej limitki, po więcej zapraszam do recenzji.
300ml/0,65€

2. Organique Eternal Gold Złoty peeling cukrowy /recenzja/
Bardzo przyjemny produkt, niestety sporo kosztuje.
200g/68zł

3. Born to Bio Organiczny żel pod prysznic Jagody Leśne /recenzja/
Przyjemna odmiana od słodkich, jadalnych żeli Balea.
300ml/18,18zł


4. L'Oreal Paris Prodigy Farba do włosów nr 9.10 Białe Złoto /recenzja/
Po trzech tygodniach jestem zadowolona z koloru. Umyłam włosy kilka razy niebieskim szamponem Chantal Sessio /recenzja/ i żółty odrost znikł. Następnym razem sięgnę po inny kolor ponieważ ten jest troszkę za jasny, a ja chciałam odrobinę przyciemnić kolor. Jest jednak szansa, że jeszcze kiedyś wrócę do tego konkretnego odcienia.
1szt./28zł

5. Fitokosmetik Różowa glinka egipska (nawilżająca) /recenzja/
W tym przypadku mogę tylko napisać uwielbiam i polecam wszelkie glinki.
100g/6zł


6. Eveline Argan Oil Just Epil 9w1 Ultradelikatny nawilżający krem do depilacji
Przeciętniak, zazwyczaj kupuje lepsze.
125ml/8zł

7. Kamill Classic Krem do rąk /recenzja/
Uwielbiam! Zapraszam do recenzji;)
100ml/6zł

8. The Body Shop Honey Bronze Shimmering Dry Oil Rozświetlająco - brązujący suchy olejek do ciała /recenzja/
Bardzo go lubiłam. Wystarczył mi na trzy letnie sezony, więc jest bardzo wydajny.
100ml/65zł


9. Gal Odżywka keratynowa
Taka sobie. Niby działała, ale nie odpowiadał mi jej zapach i forma rybek.

10. Bingo SPA Chłodzący żel po opalaniu z aloesem
Dla mnie był kiepski, ale Luby go lubił i to on go zużył.
100g/?


11. Biolaven Organic Płyn micelarny z olejem z pestek winogron i olejkiem lawendowym /recenzja/
Świetny płyn, polecam zajrzeć do recenzji :)
200ml/14,99zł

12. Avene Eau Thermale Woda termalna /recenzja/
50ml/6zł

13. Avene Eau Thermale Emulsja z bardzo wysoką ochroną przeciwsłoneczną SPF50+ (do skóry normalnej i mieszanej) /recenzja/
Mój ulubieniec!
50ml/50zł


14. Soraya Ochronny krem do twarzy SPF25
Używałam go do ochrony ramion i dekoltu. Na twarzy zwiększał mi błysk i wydawał mi się za ciężki.
50ml/13zł

15. Maja Beauty Soap Cytrynowa świeżość
Początkowo nie byłam zachwycona tym mydłem, ale później okazało się, że jest całkiem ok. Używałam go tylko do mycia rąk.

Składniki: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Sodium Chloride, Glicerin, Sodium Hydroxide, Parfum, Citral, Limonene

100g/około 2zł

16. Kneipp Aromatyczny płyn pielęgnujący pod prysznic Radość Życia (Litsea cubeba i Cytyna)
Jest to mój pierwszy kontakt z tą marką i już wiem skąd te zachwyty. Nie przepadam za cytrynowymi kosmetykami, a tu byłam zachwycona zapachem. Już sobie wyobrażam jak pachną inne wersje!
Próbka (6ml)


17. Kryolan Anti-Shine Sypki puder matujący /recenzja/
Miałam go trochę dość, ale teraz gdy mi się skończył to tęsknie za nim.
30g/60zł

18. Lumiere Cosmetisc Veena Velvet Foundation (Light Medium Neutral)
Podkład był w porządku, aczkolwiek nie wiem czy wróciłabym do niego ponownie.
12g/?

19. Essence Ready For Boarding Kredka do oczu 2w1 /recenzja/
Ulubiona! Szukam zastępstwa dla niej, może znacie coś o podobnym odcieniu?
1,2g/6,99zł


20. Essence Circus Circus /recenzja/
Całkiem przyjemne psikadełko. Zużyłam, a buteleczkę sobie zostawiłam, coś tam sobie przeleje do niej.
50ml/29,99zł

21. Probki
- Burberry Body EDP
- CK One

Żadna z nich mnie nie zachwyciła, szukam dalej;)

To już wszystko. Od jutra zaczynam zbierać nowe opakowania, chociaż troszkę męczy mnie to trzymanie tych wszystkich pustych opakowań, to jednak wiem, że sporo osób lubi posty z denkami i ciężko mi z nich zrezygnować całkiem. Myślę jednak nad tym jak to ugryźć, żeby obie strony były w pełni zadowolone ;)

26 komentarzy :

  1. Duże denko :)
    Miałam jedynie wodę Avene i rybki Gal :)
    Ciekawa jestem płynu Biolaven, muszę się wreszcie za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam płyn Biolaven, ja już za nim tęsknie ;/

      Usuń
  2. żel pod prysznic Born to Bio mnie zaciekawił :)
    mnie też by męczyło zbieranie pustych opakowań, dlatego nie robię denka u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz mam jeszcze mało miejsca, wiec muszę coś zmienić z tym denkiem.

      Usuń
  3. Jak wakacje?
    Operacja denko :) - możesz robić zdjęcia za każdym razem jak coś tam skończysz, opakowanie wyrzucać, zdjęcie zgrywać do osobnego folderu; albo zatrzymywać i pisać tylko o produktach które wywarły na Ciebie największe wrażenie.
    Którego odcienia kredki szukasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super;) powoli dobiegają już końca;/
      dzięki za propozycje co do denka, na pewno je rozważę;* a kolor, którego szukam to taki bardzo, bardzo jasny brąz.

      Usuń
    2. Nic na siłę, ja bardzo lubię denka, ale wiem że sporo osób ma z nim problem. Jak będzie Cię to wkurzać to odpuść sobie na miesiąc / dwa i już
      Nie wiem jak jasna ale zobacz - Golden Rose nr 303, Eveline, Sephora nr 08 / 09, Nyx, Mac, Clinique

      Usuń
    3. chyba sobie odpuszczę te denka, ale te ciekawsze rzeczy może będę odkładać. dzięki za podpowiedź co do kredek :*

      Usuń
  4. Znam Body i Ck One i też ani jeden mnie nie zachwyca i żadnego nie chcę. Body jest dla mnie totalnie bezbarwne i prawie go nie czuję, a One to nieciekawa kolońska cytrynka i w moim odczuciu w ogóle nie unisex, a zapach męski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie takie same mam odczucia z tymi zapachami i również ich nie chcę;)

      Usuń
  5. Wow, sporo zużyłaś ;) Gdzieś w zapasach mam ten żel Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy Tobie spodoba się ten żel?

      Usuń
  6. ta glinka musi sie znaleźć w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, duże denko :) znam kilka rzeczy, np. peeling Organique, dla mnie super, tylko ta cena odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham peelingi i gdyby nie cena organique Eternal Gold to skusiłabym się dawno na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może poszukaj jakiejś fajnej promocji ;)

      Usuń
  9. Gratuluję denka. Mam chęć na różową glinkę, bo chyba miałam już wszystkie kolory oprócz tej (obecnie używam niebieskiej)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskiej jeszcze nie miałam, dobrze się spisuje?

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*