DeBa Bio Vital Odżywczy krem do rąk i paznokci

Odżywczy krem do pielęgnacji dłoni i paznokci skutecznie regeneruje, odżywia , zmiękcza i nawilża skórę, tworzy filtr ochronny dając poczucie gładkości, reguluje równowagę wodno - lipidową skóry, poprawia elastyczność skóry.

Pojemność: 75ml
Cena: około 6zł
Sklep: Biedronka
Ważny 6 miesięcy od otwarcia 


Jesienią zaczynam już intensywniej dbać o skórę dłoni. Nałożenie kremu na noc to podstawa, a czasem robię to też wciągu dnia. Zauważyłam, że mydła w płynie bardziej mi wysuszają skórę niż te w kostce. Niestety od czasu do czasu jestem zmuszona umyć dłonie właśnie takim mydłem w płynie. 

Na pierwszy ogień poszedł krem z Biedronki z którym moje dłonie się polubiły, tzn. krem ich nie podrażnia, nie powoduje pieczenia i nawilża. Jego ogromną zaletą jest nieklejąca, dosyć gęsta i szybko wchłaniająca się konsystencja oraz przyjemny, słodki zapach masła kakaowego. Bardzo przyjemnie mi się go używa ;)

Tubka jest wygodna i podoba mi się jej design.


W jego składzie znajdziemy olejki organiczne, tj. oliwę z oliwek, olej ze słodkich migdałów, olej rycynowy, olej kukurydziany, olej z róży rdzawej, olej z nasion słonecznika oraz mocznik, masło kakaowe, ekstrakt z rozmarynu lekarskiego.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona i chętnie jeszcze kiedyś po niego sięgnę. Z tego co pamiętam to była dostępna jeszcze inna wersja tego kremu, chyba rumiankowa? Ją też na pewno wypróbuje. 

Znacie kremy do rąk DeBa?

20 komentarzy :

  1. Fajnie wygląda ale "przejadłam się" już zapachem kakaowym w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie, ale mam w zanadrzu balsam do ciała o tym zapachu, więc może i ja będę miała dość ;d

      Usuń
  2. Kiedyś chciałam go kupić i żałuję że nie wzięłam, ale jak spotkam to na pewno teraz nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej Biedronce widziałam je jeszcze ze dwa miesiące temu, stały na półce obok stałego asortymentu.

      Usuń
  3. Nie miałam ale opakowanie mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ładne i poręczne. nadaje się tez idealnie do noszenia w torebce;)

      Usuń
  4. Mam w zapasie, ale jeszcze długa droga do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj krem tez trochę czekał w zapasach ;d

      Usuń
  5. Dobrze, że o tym piszesz, bo akurat krem mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czas na nowy:) ja mam jeszcze ze dwa inne w zapasie ;)

      Usuń
  6. ja nie mogłam wytrzymać z jego duszącym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wersja migdałowa jest świetna, za to ta druga-nagietkowa jest beznadziejna. Nie wiem czy mi się trafił jakiś felerny egzemplarz, ale był megawodnisty i w ogóle nie nawilżał:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to mnie troche zniechęciłaś do tej drugiej wersji;/

      Usuń
  8. Mam tę drugą wersję czeka nieotwarta chyba od.. zeszłej jesieni... Bardzo podoba mi się ta tubka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moj krem tez czekał od zeszłej jesieni ;)

      Usuń
  9. Mnie też mydła do rąk strasznie je wysuszają, a w dodatku ta polska woda...Nie znam tego kremu, ale w dwóch Biedronkach które są obok mnie nie widziałam tej fajnej tubki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te tubki są dodatkowo pakowane w kartonowe opakowania, moje zostało w Polsce ;)

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*