Rimmel London 60 Seconds Szybkoschnący lakier do paznokci nr 500 Caramel Cupcake

Lakier do paznokci wysycha w mniej niż 60 sekund, aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi trwa zaledwie 1 sekundę, co zapewnia ekspresowy kolor na paznokciach w każdych warunkach. Głębokie nasycone kolory, piękny połysk i wysoka trwałość. 

Pojemność: 8ml
Cena: 5 - 12zł
Sklep: Rossmann i drogerie internetowe


Caramel Cupcake jest delikatnym i ładnym nudziakiem, który pasuje zawsze i wszędzie. Jestem wielbicielką bardziej intensywnych kolorów na paznokciach, ale pięknym nude nigdy nie pogardzę. 

Kolor: kawa mocno rozbielona mlekiem
Wykończenie: kremowe
Aplikacja: łatwa i przyjemna
Pełne krycie: dwie warstwy
Schnięcie: bardzo szybkie
Trwałość: trzy dni bez żadnych ulepszaczy

Na zdjęciach lakier jest pokryty topem Ciate, przez co trochę bardziej się błyszczy.




Caramel Cupcake jest kolejnym kolorem firmy Rimmel z którym się polubiłam. Stwierdzam, że seria 60 Seconds ma ładne kolory i przyzwoitą trwałość. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że lakiery te szybko gęstnieją. Ciężko mi stwierdzić dokładny czas, ale w porównaniu do innych lakierów do paznokci jest to zdecydowanie dużo szybciej.

Co sądzicie o tym kolorze i o całej serii Rimmel 60 Seconds? 


Atina.

Komentarze

  1. fajny nudziak :D

    Odwiedź mojego bloga i zobacz nowy post:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor w 100% trafia w moje upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei nudziaków nie lubię, bo kompletnie nie pasują do mojego odcienia skóry i sprawiają, że dłonie są trupio blade:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może nie znalazłaś tego odpowiedniego odcienia dla siebie?

      Usuń
  4. Mam kilka kolorów z tej serii (ten również) i są na prawdę bardzo przyzwoite :)
    Chociaż czasami potrafią zirytować ich nierówno docięte pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie nie narzekam na pędzle, ale kolory są naprawdę fajne;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty