Syis Krem pod oczy z ekstraktem z tarczycy bajkalskiej

Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Świetnie radzi sobie z zasinieniami oraz drobnymi zmarszczkami pojawiającymi się wokół oczu. Dzięki zawartości cennego wyciągu z korzenia Tarczycy Bajkalskiej rozjaśnia, uelastycznia i wygładza delikatną skórę. Witamina B3 stymuluje syntezę kolagenu i spłyca zmarszczki. Zawarty w kremie kolagen działa regenerująco oraz odpowiednio nawilża skórę. Skóra staje się gładsza, lepiej odżywiona, a spojrzenie nabiera blasku. Wyciąg z Korzenia Tarczycy Bajkalskiej wykazuje działanie przeciwzapalne, przeciwzakrzepowe, przeciwbakteryjne i przeciwnowotworowe. Chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, opóźnia starzenie komórek i przywraca aktywność fibroblastów. Kolagen odpowiada za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia skóry, poprawia jej elastyczność oraz jędrność. Zatrzymuje zarówno substancje hydrofilowe jak i lipofilowe. Witamina PP/B3 poprawia ukrwienie skóry, stymuluje syntezę kolagenu w dojrzałych fibroblastach, spłyca drobne zmarszczki, uelastycznia skórę uszkodzoną promieniowaniem UV. Jest silnym antyoksydantem, zapobiega procesowi fotostarzenia.

Pojemność: 15ml
Cena: 29zł
Sklep: Syis


Pierwszy raz używam naraz dwóch kremów pod oczy. Jeden na noc firmy Fitomed, o którym pisałam tydzień temu klik, drugi na dzień marki Syis. Wcześniej miałam jeden i ten sam krem na dzień i na noc. Jednak zauważyłam, że moje potrzeby są różne i np. na noc potrzebuję czegoś treściwszego i bardziej odżywczego. W dzień natomiast stawiam głównie na wygładzenie i w miarę dobre nawilżenie.


Krem Syis początkowo mnie zawiódł, ponieważ przy pierwszej aplikacji odczuwałam pieczenie. Natychmiast go zmyłam i strasznie szkoda mi było, że nie będę mogła go używać. Nie wiem już nawet jak to się stało, że po jakimś czasie ponownie po niego sięgnęłam i tym razem wszystko było już w porządku. Używam go ponad miesiąc i nigdy nie powtórzyła się sytuacja z pieczeniem.

Krem fajnie wygładza, nawilża i troszkę rozjaśnia spojrzenie. Muszę dodać, że jest to długotrwały efekt, co mnie niezmiernie cieszy. Dobrze współpracuje z korektorem mineralnym, ma bardzo wygodne opakowanie z pompką i jest wydajny. Ma lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję i pachnie trochę perfumeryjnie.

W swoim składzie (na siódmym miejscu) zawiera ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej, który posiada właściwości przeciwalergiczne i przeciwzapalne, rozjaśnia plamy pigmentacyjne oraz zapobiega ich tworzeniu.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Ethylhexanoate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Soluble Collagen, Hydrolyzed Elastin, Niacinamide, Alumina, Titanium Dioxide Tin Oxide, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Sodium Hydroxide, Lactic Acid.


Podsumowując jestem zadowolona z kremu pod oczy Syis. Jest niedrogi, ma wygodne opakowanie i działa! Niestety nie ma go już na stronie producenta, czyżby został wycofany?

Jeśli szukacie dobrego kremu pod oczy to gorąco Wam polecam ten z dzisiejszej notki Syis, Fitomed klik, Yves Rocher klik - to są moje trzy pewniaki. 

Atina.

Komentarze

  1. Dobrze, że wspomniałaś o kremie pod oczy z YR, bo muszę sobie jakiś sprawić. Te, któreych teraz używam słabo nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawilżenie jest najważniejsze. Z YR mam jeszcze jeden krem w zapasie i pewnie jak go zużyte to poczynie u nich jakieś zakupy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty