Noworoczne postanowienia

Zazwyczaj nie tworze tego typu list, ale pomyślałam sobie, że takie upublicznienie swoich planów na nowy rok da mi większego kopa do ich realizacji. Starałam się ująć tylko te realne cele, które wiem, że przy odrobinie mobilizacji osiągnę!


A więc tak, w nowym 2016 roku zamierzam:

1. Dalej minimalizować zbiór kosmetyków i nie doprowadzić do jego ponownego rozrostu! 

2. Schudnąć 5-6 kilo. Niby tak niewiele, a jednak tego potrzebuję. Aby osiągnąć ten zamysł zamierzam ćwiczyć w domu, jeździć na rowerze i jeśli finanse pozwolą to może nawet zapisać się do fitness klubu.  Chcę też bardzo ograniczyć jedzenie słodyczy.

3. Więcej czytać książek, a mniej siedzieć na Facebooku czy Instagramie. 

4. Nauczyć się języka angielskiego i nie zapomnieć niemieckiego.

5. Odwiedzić Londyn i/lub Paryż.

6. Nie przejmować się tak wszystkim.

7. Kupić toaletkę/biurko i stworzyć przytulny kącik tylko dla siebie.

To wszystko co mi przychodzi do głowy. Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy od zeszłego, czego Wam też z całego serca życzę;)

A Wy jakie macie plany/postanowienia na 2016 rok?

Atina.

Komentarze

  1. Powodzenia w realizacji! zmniejszenie zapasów kosmetycznych to i dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do nauki angielskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie tworzę tego typu list, ale życzę, aby Tobie udało się zrealizować te postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie pierwszy raz stworzyłem taka listę, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  4. Na pewno też stworzę taki post, bo wtedy na pewno bardziej mnie to zmobilizuje :) Z zeszłorocznej listy udało mi się spełnić większość punktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Ci poszło w zeszłym roku. Oby w tym było jeszcze lepiej! ;)

      Usuń
  5. Raczej nie robię postanowień noworocznych, Twoje wyglądają sensownie.
    Staram się, jeśli już mam postanowienie robić to od razu, niezależnie odtego czy to pierwszy, poniedziałek czy Nowy Rok, zauważyłam że bardziej to sie u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie z tym bywa, ale takie upublicznienie zawsze bardziej mnie mobilizuje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty