Przereklamowane | Pervoe Reshenie Bania Agafii Balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny

Balsam odżywczo - regeneracyjny oparty jest na organicznych olejach, bogatych w mikroelementy i witaminy, nadaje się idealnie do intensywnej regeneracji suchych i osłabionych włosów. Nawilża i przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność.

Pojemność: 100ml
Cena: 6zł
Sklep: drogerie internetowe


Rosyjskie kosmetyki do włosów kuszą mnie od dawna. Do tej pory miałam okazje używać tylko regeneracyjnego kompleksu do włosów farbowanych i zniszczonych, z którego byłam bardzo zadowolona i przy okazji internetowych zakupów na pewno skusze się ponownie na niego lub inny tego typu kompleks /recenzja/ oraz balsam marokański /recenzja/, którym nie byłam już tak bardzo zachwycona. Teraz przyszła pora na słynny saszetkowy produkt z serii Bania Agafii. 

Balsam mieści się w wygodnej saszetce, która jest idealna do zabrania jej ze sobą na wakacje czy inny wyjazd. Pomimo dobrego, naturalnego składu balsam nie wpływa jakoś specjalnie dobrze na moje włosy. Nie nawilża ich dostatecznie mocno, nie nabłyszcza i nie ułatwia zbytnio ich rozczesywania. Gdy używam go bez olejowania włosy się puszą i są takie nijakie.

Dodatkowo saszetka jest mało wydajna, chociaż wiadomo, że to tylko 100ml to i tak mam wrażenie, że za szybko mi się skończyła.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Organic Amaranthus Caudatus Seed Oil, Organic Oxycoccus Palustris Seed Oil, Organic Primula Vulgaris Oil, Organic Panax Ginseng Oil, Organic Pulmonaria Officinalis Oil, Organic Pinus Palustris Oil, Organic Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.


Na pewno więcej nie skusze się na te saszetkowo - włosowe produkty. Już chyba lepiej sprawdzają się u mnie drogeryjne odżywki. W swoich zbiorach mam jeszcze jeden rosyjski kosmetyk do włosów i pewnie on zaważy nad tym czy będę w przyszłości sięgała po coś więcej niż tylko kompleksy regeneracyjne.

Znacie kosmetyki do włosów z serii Bania Agafii? Jesteście z nich zadowolone? 

Atina.

Komentarze

  1. recenzowałam balsam do włosów farbowanych i nie jestem z niego zadowolona, natomiast proszek do zębów jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do proszku jakoś mnie nie ciągnie, wole normalna pastę do zębów.

      Usuń
  2. Miałam krem i serum od Babuszki Agafii i całkiem mi podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem i serum do twarzy też miałam i też lubiłam ;)

      Usuń
  3. Nie miałam, ale czytałam kilka opinii że się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty