Rimmel London 60 Seconds Szybkoschnący lakier do paznokci nr 855 Stuck In The Mud

Lakier do paznokci wysycha w mniej niż 60 sekund, aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi trwa zaledwie 1 sekundę, co zapewnia ekspresowy kolor na paznokciach w każdych warunkach. Głębokie nasycone kolory, piękny połysk i wysoka trwałość. 

Pojemność: 8ml
Cena: 5 - 12zł
Sklep: Rossmann i drogerie internetowe


Stuck In The Mud jest chłodnym, trochę brudnym nudziakiem, który jest uniwersalnym kolorem. 

Kolor: błotny nudziak
Wykończenie: kremowe
Aplikacja: łatwa i przyjemna
Pełne krycie: dwie warstwy
Schnięcie: bardzo szybkie
Trwałość: dwa dni bez żadnych ulepszaczy, jest ciut mniej trwalszy niż moje dotychczasowe lakiery z tej serii




A tu dla porównania słodszy brat nr 500 Caramel Cupcake, o którym pisałam już jakiś czas temu /klik/.

od lewej: nr 500 caramel cupcake, nr 855 stuck in the mud


Osobiście ciężko mi się zdecydować który jest ładniejszy. Lubię obydwa!

A Wam który bardziej się podoba?
Atina.

Komentarze

  1. Ja rzadko maluję paznokcie, ale jeżeli już to robię to sięgam po czarny lakier lub nudziaka z tej serii. U mnie bez utrwalaczy trzyma się około 3 dni w nienaruszonym stanie, choć bywa z tym różnie. Ogólnie uwielbiam tę serię bo ma wygodny, szeroki pędzelek i szybko schnie ;) Choć jak dla mnie potrzeba 3 cienkich warstw aby krycie było satysfakcjonujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też rzadziej maluje paznokcie niż kiedyś. jeśli chodzi o warstwy to ja zawsze pierwszą daję cieńszą, a druga już grubszą, ale bez przesady, tylko trochę grubsza;)

      Usuń
  2. Obydwa są fajne, caramel cupcake mam i ja ;)
    Lubię lakiery Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ten jaśniejszy bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery Rimmela, ładne kolory masz :) ale ciekawi mnie czy naprawdę wysycha w 60 sekund ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie sprawdzałam z zegarkiem w ręce, ale szybko schną. całkowicie suchy jest po kilku minutach, ale w pierwszym momencie szybko przysycha i ostrożnie można wszystko robić;)

      Usuń
  5. Mam kilka lakierów rimmel i są fajne jednak kiedy mam hybrydy jestem w nich zakochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jakoś nie ciągnie do hybryd, ale rozumiem, że Ty już przepadłaś ;d

      Usuń
  6. Ciekawy kolor, trochę jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery z Rimmela, zawsze jestem z nich zadowolona, nie ścierają się szybko i ekspresowo wysychają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z tym wysychaniem to prawda, ale trafił mi się kiedyś jakiś mniej wytrzymały, tyle, że z innej serii;/

      Usuń
  8. Bardzo lubię lakiery Rimmela, ale gustuję w ciemnych barwach. Gdybym pomalowała paznokcie kolorami, które pokazałaś wyglądałoby to fatalnie, tj. bardzo blado, wręcz trupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się o jaki trupi efekt Ci chodzi, ja czasem taki miewam przy jasnych, perłowych lakierach;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty