Vanilla Bourbon Yankee Candle (sampler)

Vanilla Bourbon z serii Classic o zapachu tajemniczej, słodkiej mieszanki z odrobiną mocnego bourbona i grubą warstwą kremu posypanego wanilią.


To mój drugi sampler, pierwszym był Pink Dragon Fruit klik, który zawiódł mnie całkowicie i w sumie zniechęcił do samplerów. Jako, że chwilowo zostałam bez kominka postanowiłam dać drugą szanse tym małym świeczkom. Vanilla Bourbon zaskoczyła mnie pozytywnie swoim mega intensywnym zapachem. Nie muszę jej nawet palić, żeby w pokoju czuć jej słodycz. Nawet musiałam ją wynieść z sypialni, bo aromat był za mocny. Paliłam ją kilka razy, ale tylko przez kilka minut, bo jest zbyt esencjonalna. Teraz stoi i robi za odświeżacz powietrza. Ciekawa jestem kiedy w końcu wyparuje z niej ten zapach? 

Vanilla Bourbon jest zupełnie inna niż ją sobie wyobrażałam. Nie czuje tu w ogóle alkoholu tylko słodycz waniliowych ciasteczek. Kojarzy mi się trochę z arabskimi słodyczami. Idealny zapach na chłodne, zimowe wieczory. Polecam wielbicielkom słodkości;)

Znacie ten zapach? Który YC aktualnie palicie i lubicie?


Atina.

Komentarze

  1. Nie lubię mocnych zapachów, powodują u mnie ból głowy..
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie lubię za mocnych, ale za delikatnych tez nie ;p ten jest trochę za mocny, dlatego dałam mu czas na zwiększenie i osłabienie swojej mocy;)

      Usuń
  2. Nie znam, ale wyobrażam sobie, że jest słodki i idealny na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałam jakąś świeczkę owocowo- kwiatową, która mi się podobała, ale to była innej firmy. Potem się przerzuciłam na olejki eteryczne a teraz mam świeczkę waniliową z IKEA, która jest całkiem fajna. Najfajniejsze jednak jest ciasto, które się piecze w piekarniku albo aromat pizzy!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych z Ikei juz kiedyś słyszałam dobre słowa, jak tylko będę miała okazję kupić to chętnie je przetestuje ;) a kuchenne aromaty tez lubię ;)))

      Usuń
  4. Nie przepadam za takimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie preferujesz? Ja jeszcze bardzo lubię owocowe ;)

      Usuń
  5. Musi ładnie pachnieć, lubię słodkie i waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już danwno nie miałam żadnego produktu YC...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też miałam spora przerwę, ale powoli znowu się wkręcam ;d

      Usuń
  7. Mówiąc szczerze nie zachwycam się YC. Wolę świecie z aromatella.pl, też pięknie, mocno i długo pachną,sa duże i o wiele tańsze niż YC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie znam tych świec;/ ja teraz mam dobry dostęp do YC i kupuje je stacjonarnie;)

      Usuń
  8. Posiadam wosk o tym zapachu i jeszcze go nie paliłam. W opakowaniu można wyczuć aromaty pralinek i tak jak napisałaś wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi słodkimi zapachami, ale oczywiście co kto woli :) Preferuje te świeże i kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za świeżymi nie przepadam, a raczej ciężko mi trafić na taki co mi się podoba, ale jak już trafię to mój nos jest zachwycony ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty