Beauty Face Intelligent Skin Therapy Dotleniające serum do twarzy Oxygen

Silnie skoncentrowane serum do twarzy dotleniające cerę na bazie peptydów (w tym miedzi), hirudyny oraz ekstraktów roślinnych wspomaga usuwanie toksyn i oczyszczanie cery, poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek, dzięki czemu cera staje się jasna i promienna.  Działa także regulująco zmniejszając wydzielanie sebum. Nie natłuszcza skóry.  

Pojemność: 10ml
Cena: 29,90zł
Sklep: Beauty Face


Serum ma postać lekkiego żelu, który na szczęście ładnie i szybko się wchłania, nie powoduje też klejenia. Ma wygodne i w miarę przyjazne dla oka opakowanie z pipetą. Lekko nawilża i to tyle jeśli chodzi o jego zalety. 

Niestety nie zauważyłam jakiejś większej zmiany w wyglądzie mojej skóry twarzy odkąd go stosuje. Zaobserwowałam, że nawilżenie było na dobrym poziomie, ale nic poza tym. Dopatrzyłam się za to jeszcze dwóch wad! Podejrzewam to serum o kilka dodatkowych krost na mojej twarzy, ale to tylko przypuszczenia, bo zbyt krótko je stosowałam. Pojemność kosmetyku jest tak mała, że udało mi się go używać codziennie wieczorem przez dwa tygodnie. Produkt był jednak na słabym poziomie i w sumie cieszę się, że już go wykończyłam.


Skład:
aqua, propylene glycol, betaine monohydrate, hydrolized wheat protein, niacynamide, d-panthenol, collagen, hyaluronic acid, hirudinae extract, phenoxyethanol, microcrystalline cellulose, copper tripeptide1 (GHK-CU)

Cała seria zawiera siedem różnych rodzajów ser. Być może inne lepiej spisałyby się na mojej skórze, a być może gorzej. Raczej nie mam ochoty na poznawanie kolejnych. 

Znacie sera od Beauty Face? Co o nich myślicie?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty