Dr.Bronner's Różane kastylijskie mydło w kostce

Naturalne, kastylijskie mydło w kostce wytwarzane z czystych olejów roślinnych: kokosowego, konopnego, palmowego, oliwy z oliwek, jojoby, z dodatkiem olejków eterycznych, pełniących rolę substancji zapachowych. Mydło skutecznie myje skórę nie wysuszając i nie powodując podrażnień.  Wszystkie mydła Dr Bronnera są naturalne, biodegradowalne, odpowiednie dla wegan oraz nietestowane na zwierzętach. Oleje użyte to produkcji mydła pochodzą z farm spełniających kryteria Sprawiedliwego Handlu. 

Pojemność: 140g
Cena: 22zł
Sklep: TK Maxx, internet


Bardzo lubię zapach róży i gdy tylko zobaczyłam naturalne i sławne mydło Dr.Bronner's o zapachu tych pięknych kwiatów, to bez wahania je kupiłam. Zapłaciłam około 18zł w TK Maxxie, ale w internecie ceny oscylują w okolicach 22zł. Musicie wiedzieć, że moja miłość do tej kostki uleciała wraz z pierwszym użyciem. Na moje nieszczęście okazało się, że róże Dr.Bronner's są wyblakłe, słabo wyczuwalne. Trzeba się mocno skupić, żeby cokolwiek wyczuć. Szkoda, oj szkoda;/

Sytuację ratowała jedynie kremowa pianka, która bardzo dobrze myje i nie wysusza. Mydła używam do mycia twarzy oraz podczas kąpieli do ciała. Nie mam mu nic do zarzucenia pod względem pielęgnacyjnym. Jest poprawne i dobrze dba nawet o alergiczną, skłonną do podrażnień skórę. Do tego jest bardzo wydajne.


Mydło jest w 100% naturalne. Zawiera olej kokosowy, olej palmowy, oliwę z oliwek, naturalny zapach róży, olej konopny i olej jojoba. Pełny skład możecie podejrzeć na pierwszym zdjęciu. 

Gdyby zapach okazał się intensywniejszy pewnie skusiłabym się jeszcze na wersje migdałową, a tak to wątpię, żebym wróciła do tych mydeł. Raczej będę rozglądała się za czymś co porwie również mój zmysł węchu.

Znacie mydła Dr.Bronner's? Co myślicie o ich zapachach?


Atina.

8 komentarzy :

  1. Lubię takie naturalne mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze zapach tak słabo wyczuwalny, sama również uwielbiam róże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy naturalnych aromatach jest zrozumiałe, że nie będą tak mocne jak sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co nie ma szans na znalezienie czegoś bardziej intensywniejszego?

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*