You Beauty Box Czerwiec 2016

No i musiał być ten pierwszy raz, gdy You Beauty Box mnie nie zachwycił. Nie mówię, że jest źle, ale jakoś tak nie jestem do niego przekonana. Przede wszystkim ciężko mi było wybrać drugi produkt. Praktycznie nic mi się nie podobało. Ostatecznie zostałam z próbkami i miniaturami, a fajniej byłoby jakby był chociaż jeden pełnowymiarowy produkt. Moje narzekanie może zatrzymać tylko odnalezienie perełki wśród ser, które wybrałam;)


Do wyboru były następujące kosmetyki:
- PRO:VOKE Liquid Blonde Colour Activating Treatment Shampoo (50ml)
- bareMinerals NEW SkinLongevity™ (7,5ml)
- Ladival SPF 15 (150ml - produkt pełnowymiarowy)
- Nails inc Uptown Nail Polish (14ml produkt pełnowymiarowy)
- Nails inc Porchester Square Nail Polish (14ml - produkt pełnowymiarowy)
- Balance Me Congested Skin Serum (7ml)
- Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser (30ml)
- KIKO Velvet Touch Creamy Stick Blush (10g - produkt pełnowymiarowy)
- bubble T Restore, hibiscus & acai berry tea lip balm (7g - produkt pełnowymiarowy)
- bubble T Stimulate, lemongrass & green tea lip balm (7g - produkt pełnowymiarowy)
- bubble T Revive, moroccan mint tea lip balm (7g - produkt pełnowymiarowy)

Pierwszy mój wybór i to bez większego namysłu to: 
bareMinerals NEW SkinLongevity™ 
Wiążę z nim naprawdę wielkie nadzieję. Serum ma dodać blasku, witalności, zmniejszyć zmarszczki oraz dodać sprężystości naszej skórze. Podobno nie zatyka porów, a to już duży plus przy mojej kapryśnej cerze. 


Drugim trochę na siłę wyborem jest kolejne serum do twarzy:
Balance Me Congested Skin Serum 
Nie miałam lepszego pomysłu na to co wziąć, więc stwierdziłam, że poszukam idealnego serum dla mojej skóry;)


Produkty, które znalazły się w każdym pudełku:

Kneipp Herbal Bath Back Comfort Devil's Claw
Płynów do kąpieli raczej nie używam, ale zużyje go do moczenia stóp albo na wakacjach jeśli będzie opcja kąpieli w wannie:)

 

Organii Everyday Organics SPF50
Kremy z filtrem lubię, ale szkoda, że to tylko próbka;/



Za to ma bardzo ciekawy skład.


Subskrypcji nie przerywam, bo nadal jestem ciekawa kolejnych pudełek. Oby tylko były ciekawsze od tego czerwcowego.

A Wam jak się podoba czerwcowy You Beauty Box?


Atina.

Komentarze

  1. Serum BareMinerals mnie bardzo ciekawi ;)
    Ten olejek Kneipp mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też serum ciekawi, ale musi jeszcze chwilkę zaczekać na swoją premierę. a co do olejku to nie jestem przekonana co do jego zapachu, ale może gdy go wleje do wody to nabierze mocy ;)

      Usuń
  2. ja nie kupuje boxów bo boję się, ze połowy rzeczy nie wykorzystam i będą leżeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście to takie trochę słabe ;). Ale serum może być fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wybór nie był zbyt duży...

    OdpowiedzUsuń
  5. Doąśc skromy, ale fajny. Mnie ciekawi ten produkt od Bare Minerals

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty