Alaffia Virgin Coconut & Shea Butter Naturalne mydło kokosowe

Mydełko Alaffia to kolejna zdobycz z angielskiego TK Maxx'a. Swojego czasu było ich całkiem sporo na półkach, ale ja sięgnęłam tylko po jedno, bo narazie testuje różne marki i szukam swojego ulubieńca wśród naturalnych mydeł. Alaffia to amerykańska firma, która w swojej ofercie ma całe serie do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów oraz dla dzieci.


Alaffia to niewielkie mydło (85g/3funty), którego używałam głównie do mycia twarzy oraz od czasu do czasu do kąpieli całego ciała. Jest to jedno z miększych mydeł jakie miałam okazje stosować. Z tego względu jest mniej wydajne od tych twardszych kostek. Jednakże nie znika błyskawicznie, tylko trochę szybciej. Dobrze się pieni, oczyszcza i świetnie nawilża. Do tego przyjemnie pachnie, jak dla mnie bardziej migdałowo niż kokosowo. Zapach jest mało intensywny, ale wyczuwalny. Mydło posiada delikatne granulki, które w zasadzie nic nie robią. 


Skład jest wspaniały! Na pierwszym miejscu masło shea, następnie olej kokosowy, nasiona awokado, botaniczny zapach oraz olejek z werbeny egzotycznej. Raptem pięć składników.


Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno w przyszłości skuszę się na inne wersje zapachowe. Z tego co pamiętam to była jeszcze wersja z masłem kakaowym. Jeśli ją trafię to na pewno kupię:)

Znacie kosmetyki Alaffia? Co myślicie o ich mydle kokosowym?

Atina.

Komentarze

  1. Nie znam tej firmy, ale mydełko wygląda bardzo ładnie. Myślę, że bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty