Blogowa wyprzedaż

Witam na mojej kolejnej wyprzedaży. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś co Wam się przyda. Koszt wysyłki niezależnie od ilości zakupionych rzeczy wynosi 10zł. Paczki wyślę po moim przyjeździe do Polski, czyli po 19 grudnia. Zapraszam :)

Niekosmetycznie. Proszę pytać o dokładne wymiary.

Primark Shorty Nowe, tylko przymierzane. Są świetne, sprzedaję, bo za dużo mam spodenek w tym kolorze, rozm. M - 25zł

Legginsy, tylko przymierzane, rozm. XS, ale rozciągają się spokojnie do M - 12zł


River Island, rozm. S - 15zł



Primark, czapka typu Beanie, tylko przymierzona, bordowa - 10zł


Primark, mała torebka, miałam ją ze soba kilka razy - 12zł


Primark, szare tenisówki, tylko przymierzane, rozm. 41, ale wypada 39,5/40 - 10zł


H&M, dół od bikini, tylko przymierzone, rozm M., świetny krój, na mnie niestety przyciasne - 16zł


Primark, biszkoptowe futerko, założone 2-3 razy, rozm. M - 50zł



Kolorowy łapacz snów - 8zł


Tiger, puzderko na biżuterię - 12zł


Płyty CD:
Madonna Ray of Light - 10zł
The Golden of Hollywood - 6zł


Książka anglojęzyczna Puppy Raising made easy - 10zł



Kosmetyki

The Body Shop Masło do ciała Papaja, Nowe, 200ml - 20zł


Model CO Czarna kredka do oczu, raz użyta - 10zł


NYC puder transparentny 701A, tylko testowany - 4zł
Glazel kulki rozswietlajace, Nowe - 3zł
Bare Minerals, rozświetlacz Pure Radiance, tylko testowany - 15zł
L'Oreal Color Infaillible nr 016 Coconut Shake, troche używany, brak może 8-10 procent - 6zl 


Ciate mini Suspension top coat, chyba raz użyty - 5zł
Ciate mini Ring Master, Nowy - 5zł
Ciate mini Miss Mistletoe, Nowy - 5zł


Essence The Gel Nail Polish nr 40 play with my mint, raz uzyty - 4zł
Ciate mini Naughty or Nice? Nowy - 5zł
Ciate mini Fit for a Queen, nowy - 5zł


Britney Spears Fantasy EDP, używane, ubytek na foto, poj. wyjsciowa 50ml - 20zł


Benefit goof proof brow pencil nr 2, mini  produkt, tylko testowany kolor - 20zł


Clinique Nude Pop mini produkt, tylko testowany - 8zł


Mizon Krem pod oczy ze śluzem ślimaka, tubka, raz uzyty 15ml - 16zł


Kto pierwszy ten lepszy! Mail: anitabre@op.pl

Atina.

Komentarze

  1. Przepraszam, że nie na temat, ale bardzo podoba mi się ten kotek (kotek?), naczynko z porcelany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Zajęczaku:) To kubek - kotek z eBaya za 5-6 dolarów, już nie pamiętam dokładnie. Podobno były one też w H&M-ie na dziale dziecięcym, ale ja u siebie ich nie widziałam i dlatego zamówiłam na eBay'u. To mój najulubieńszy kubek :)))

      Usuń
  2. Rezerwuję masło do ciała Papaja z TBS ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty