Kenzo Jungle Elephant EDP

Kenzo Jungle L'Elephant marki Kenzo to orientalno - przyprawowe perfumy dla kobiet. Kenzo Jungle L'Elephant został wydany w 1996 roku. Kenzo stworzył te perfumy dla kobiet niezależnych, nowoczesnych, ciekawych świata i innych kultur, dla kobiet wolnych i otwartych. Perfumy Kenzo są jak moda tej marki – odważne, różnorodne, kolorowe jak dżungla i minimalistyczne jak Japonia, a nade wszystko charakterystyczne.


Wreszcie znalazłam zapach, który chcę mieć w pełnowymiarowym opakowaniu, najlepiej w pojemności 50ml. Gdyby nie perfumeryjne zapasy to pewnie już bym go miała u siebie, a tak to czekam na okazję. Mam nadzieję, że do końca roku będzie już mój. W Polsce flakon o pojemności 50ml można już kupić za 176 złotych. Uważam, że to dobra cena.
Wróćmy jednak do najważniejszego, czyli zapachu! Jest to mocny, ciepły i według mnie bardzo odważny zapach. Pachniałam nim na kilku imprezach i oczarowałam już nawet jedną z koleżanek, która też ma zamiar sprawić sobie flakon słonika, tyle że ona od razu celuje w setkę. Jeśli nie kupi sobie ich do swoich urodzin, to chyba je jej sprezentuje.
Dla mnie Kenzo Jungle Elephant są idealne. Pięknie, intensywnie i długo pachną. Zostawiają ogon, tak jak lubię;) Czuję je nawet wtedy gdy tylko odkręcam miniaturkę i pozostawiam na stoliku pół metra ode mnie. Upajam się tą wonią, która jest gorąca, korzenno - orientalna. Nie wiem jak czułabym się w słoniu latem, ale nie przeszkadza mi jeśli będę mogła ich używać tylko jesienią i zimą. Zapach powinien spodobać się fankom orientalnych, kadzidlanych perfum.
Z flakonem też się polubiłam. Głównie ze względu na słonia, który stoi przy nakrętce.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: mandarynka, kardamon, kumin, goździk (korzenny)
nuta serca: ylang-ylang, lukrecja, mango, heliotrop
nuta bazowa: paczula, wanilia, ambra, cashmeran

Znacie perfumy Kenzo Jungle Elephant? Podoba Wam się ten zapach, czy może wręcz przeciwnie?

Atina.

10 komentarzy :

  1. Słonik to jeden z moich ulubieńców na mroźną zimę. Mega trwały, mega mocny i mega otulający.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę, że nuty zapachowe w moim klimacie. Ciekawe ciekawe ale chyba właśnie bardziej na zimę. Oglądałam dzisiaj najnowszy pokaz mody KENZO, jest mega XD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku przypomniałaś mi o tym, że ja już od dawien dawna nie oglądam żadnych pokazów mody;/ a kiedyś lubiłam;)

      Usuń
  3. Czytam te nuty i automatycznie się kwaszę a wiem, że zapach ma swoich zwolenników ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, a jakie zapachy preferujesz?

      Usuń
  4. Sinikeza ikhambi lokwelapha izinkinga ezihlukahlukene zempilo, ngokusebenzisa izidakamizwa esiye enikeziwe nokusanhlamvu okwazi ukwelapha ngokuphelele lesi sifo.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*