Yankee Candle Home Inspiration Strawberries&Cream

Samplery od Yankee Candle pod nazwą Home Inspiration można kupić w Anglii w sklepach ASDA. Postanowiłam sprawdzić co to za wynalazek. Na razie wzięłam jedną sztukę. Skusiły mnie kremowe truskawki w cenie 1 funta za sztukę;)


Muszę powiedzieć, że jest nieźle! Zapach jest delikatny, ale wyczuwalny. Można pozwolić sobie na dłuższe palenie bez obaw o ból głowy. Truskawki w wersji Home Inspiration są bardzo słodkie, piankowe, deserowe, ale jak już wspomniałam lekkie. Pierwszy raz tak szybko wypaliłam cały sampler, gdyż pozwalałam się mu palić godzinami. Myślę, że mogłabym do niego jeszcze kiedyś wrócić. Jak na razie jestem na tak, przy następnej okazji pewnie sięgnę po innych zapach z serii Home Inspiration by Yankee Candle. Na moje nieszczęście sklep Asda nie jest mi w ogóle po drodze;/

Znacie te świeczki z Asdy? Macie swój ulubiony zapach?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty