Gainwell Konjac złuszczajaca gąbka do mycia twarzy

Moje pierwsze gąbki Konjac kupiłam na wyprzedaży w TKMaxx'ie. Od razu trafiły mi się dwie sztuki za około 30zł. Ich standardowa cena to 40-50zł. Ja zawsze długo bronię się przed hitami blogosfery, ale w końcu ulegam i ja ;d Tym razem jestem bardzo zadowolona z tego, że wreszcie zdecydowałam się wypróbować tę "nowość".


Gąbka jest w 100% naturalna. Jest bardzo wygodna i przyjemna w użyciu. Świetnie oczyszcza moją wrażliwą skórę twarzy. Można ją stosować solo, bez żadnych żeli czy innych myjadeł. Ja jednak nie wyobrażam sobie wieczornego oczyszczania twarzy bez naturalnego mydła, wiec stosuje Konjac+mydło. Niestety moje gąbki nie okazały się zbyt trwałe i posłużyły mi tylko 3 miesiące każda. Później zaczęły się rozpadać, ale jeszcze nie wiem czy to nie jest czasem wina wilgoci w mojej łazience. Mój najnowszy nabytek specjalnie przechowuje w pokoju, żeby sprawdzić czy wytrzyma dłużej w pomieszczeniu o mniejszej wilgotności.


Po kilku pierwszych użyciach widziałam zdecydowaną różnicę w wyglądzie cery. Była bardziej promienna, a pory były dużo mniej widoczne. Później już się chyba przyzwyczaiłam do tego efektu, bo już nie widziałam tego co na początku.
Przy pierwszym użyciu gąbką jest mega twarda i trzeba ją pomoczyć przez kilka minut w wodzie, aby urosła i zrobiła się mięciutka. Później  wystarczy kilkadziesiąt sekund, aby nabrała odpowiedniego kształtu.


Co tu dużo pisać, gąbka jest naprawdę fajna i warta wypróbowania. Ostatnio znowu kupiłam kolejną sztukę w TKMaxx'ie za około 15zł na wyprzedaży. Tym razem zieloną, chyba jest to wersja z dodatkiem glinki zielonej, ale nie jestem pewna. Były też różowe, czerwone i białe. Chyba przy następnej wizycie wezmę jeszcze jedną na zapas ;d

Znacie gąbki Konjac? Co o nich myślicie?

Atina.

13 komentarzy :

  1. Nigdy nie słyszałam o tych gąbkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że jestem ostatnią osobą, która kupiła gąbki Konjac ;)))

      Usuń
  2. A ja pierwszy raz widzę tego typu produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli dobrze, że o nich napisałam ;)

      Usuń
  3. Wyglądają na produkty dobrej jakości. Dobry post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ze notka Ci się spodobała ;)

      Usuń
  4. Słyszałam o niej wiele dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też słyszałam dużo dobrego o nich i dlatego w końcu uległam ;)

      Usuń
  5. Znam, ale tylko ze słyszenia. Do mycia twarzy używać sonicznej szczoteczki i bardzo chwalę, moja twarz poprawiła się niesamowicie od kiedy ją używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi chodzi po głowie soniczna szczoteczka. a masz może porównanie do tych elektrycznych?

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę i słyszę o takich gąbkach, muszę ją koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cream untuk menghilangkan melasma
    Cara Mengobati Stroke Dengan Pijat
    Cara Mengobati Luka Borok Agar Cepat Kering information Interesting and very helpful can be done easily, try to apply in our daily lives because health is expensive, needs to be maintained, pain must be treated, preventing it better, hopefully useful

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*