Lavera Sensitiv 24h Dezodorant roll-on

Dezodorant chroni przed nieprzyjemnych zapachem 24h. Posiada działanie kojące dzięki zawartości wyciągów z aloesu, szałwii i oczaru wirginijskiego. Można używać także zaraz po depilacji. Zawiera naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji.

Pojemność: 50ml
Cena: 27,29zł
Sklep: apteki, drogerie internetowe


Jest to mój pierwszy naturalny dezodorant bez aluminium. Kupiłam go w Niemczech w drogerii DM za około 3-3,5 euro. Niestety, ale u nas w Polsce kosztuje troche więcej. Z drugiej jednak strony nie ma czego żałować, bo już dawno nie miałam tak kiepskiego antyperspirantu. Poza naturalnym składem i w miarę ładnym opakowaniem nie ma żadnych innych zalet. Nie niweluje przykrego zapachu, klei się i pachnie kwiatkami wymieszanymi z alkoholem. Nie chroni też przed poceniem. Nie mam do niego siły i już go wyrzuciłam, bo nawet nie nadaje się jako dezodorant po domu.

Skład:
Water (Aqua), Alcohol*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Triethyl Citrate, Sodium Lactate, Fragrance (Parfum)**, Zinc PCA, Zinc Ricinoleate, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) () Water*, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Water*, Glycerin, Xanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Cetearyl Sulfate, Dipotassium Glycyrrhizate, Hydrogenated Lecithin, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Citral**, Geraniol**, Benzyl Benzoate**
* ingredients from certified organic agriculture
** natural essential oils

Jednym słowem nie polecam!

Znacie dezodoranty w kulce firmy Lavera? Wszystkie są takie słabe, czy tylko ta moja różowa wersja?

Atina.

Komentarze

  1. Ja mam problem z kupnem naturalnego i skutecznego antyperspirantu. Jeszcze nie natrafiłam na taki, który by dobrze niwelował przykry zapach.Dobrze wiedzieć, że te są słabe bo miałam zamiar je kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy szukać dalej dobrego, ale naturalnego dezodorantu ;) dziś zaczęłam stosować antyperspirant w krysztale, ale na razie nic nie mogę o nim jeszcze powiedzieć;/

      Usuń
  2. U mnie on też kompletnie nie działa. Bubel straszny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoja recenzje. U mnie też nie dał rady ;/ w życiu nie miałam tak słabego dezodorantu.

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził.
    Tez suzkam czegoś naturalnego. Kupiłam Real Purity na iherb, ale czeka aż zużyję co mam. Zamówiłam też ałun w sprayu i kulkę Melica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby któryś z nich okazał się hitem. koniecznie się podziel informacją o tym najlepszym na blogu:)

      Usuń
  4. Z lavery miałam tylko odzywke do włosów suchych i zniszczonych. Na drugim miejscu miala alkohol i to byla jej glowna nuta zapachowa. Wlosy po niej byly jeszcze bardziej suche i potwornie poplątane. Najgorsza odzywka jaką mialam. Teraz Ty piszesz ze antyperspirant beznadziejny. Chyba nie mam juz ochoty na testowanie innych produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tu też alkohol na drugim miejscu;/ kiedyś chodził za mną ich sypki puder do twarzy, ale też już nie mam ochoty na dalsze testy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty