Miniaturka prawdę Ci powie...Clarins po raz drugi

Pierwszą część o miniaturkach Clarins znajdziecie tu. Muszę przyznać, że marka wywarła na mnie naprawdę pozytywne wrażenie. Zdecydowanie lepiej mi z nimi po drodze niż na przykład z Clinique. Nie znalazłam jeszcze wśród nich swojego wielkiego hitu, ale jestem w miarę zadowolona, a przede wszystkim moja wrażliwa cera jest ukojona i zdrowa. Jeśli jesteście ciekawe jak spisały się u mnie dwie kolejne miniaturki od Clarins to zapraszam do dalszej części notki;)


Demaquillant Express Płyn dwufazowy do demakijażu oczu
Zacznę od słabszego produktu, który był przyjazny dla mojej delikatnej skóry wokół oczu, ale nie radził sobie zbyt dobrze z demakijażem. Trochę się namęczyłam podczas zmywania nim oczu. Zdecydowanie lepszym produktem był płyn opisany  w poprzedniej notce. Nie polecam go, bo nie jest to żaden express ani nawet pospieszny.
125ml/100zł

Clarins Bi-Serum Anti Soif Dwufazowe serum nawilżające
Musze przyznać, że miałam spore obawy przed użyciem tego serum. Wydawało mi się strasznie wodniste i nie wiem czemu pełne chemii, która pewnie podrażni mi cerę. W końcu się przełamałam i nałożyłam to cudo na twarz. Było ok, a nawet bardzo dobrze. Serum szybko się wchłonęło, nawilżyło i nie podrażniło skóry. Miniaturka o pojemności 15ml wystarczyła mi na jakieś dwa tygodnie stosowania. Nakładałam je codziennie rano. Anti Soif dobrze współgrało z podkładem mineralnym Neauty. Cera fajnie na nie reagowała. Mogłabym poużywać go nieco dłużej. Ważne też, że nie zapychało porów ani nie powodowało wysypu krost.
W składzie znajdziemy olej sacha inci (roślina z rodziny oleistych), wyciąg z chrzęścicy kędzierzawej, ekstrakt z lucerny i jeszcze dwa wyciągi których nie mogę rozszyfrować. Ma też całkiem sporo chemii, ale jak już pisałam moja cera przyjęła ją bardzo dobrze.
30ml/215zł

Skład:
Aqua/Water/Eau, Glycerin, Isohexadecane, Isononyl Isononanote, Hydrogenated Polyisobutene, Sodium PCA, Trehalose, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Benzophenone-4, Sodium Chloride, Parfum/Fragrance, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Tromethamine, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Disodium EDTA, Alcohol, Caprylyl/Capryl Glucoside, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Medicago Sativa (Alfalfa) Extract, Cedrelopsis Grevei Bark Extract, Pyrus Sorbus Bud Extract, Sorbic Acid, Tocopherol, CI 42090/Blue 1, CI 60730/Ext. Violet 2. [V2197A/2198A] 

Znacie te kosmetyki? Polecicie mi coś od Clarins?

Atina.

4 komentarze :

  1. Miałam ten Instatnt Eye... i mi pasował, zwłaszcza zapach ale mogłabym się przyczepić żę tłusty jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zapachu w ogóle nie kojarzę, jakiś mało wyczuwalny był.

      Usuń
  2. I'm sorry to cause inconvenience to you, but we were greatly assisted by the information / news that you serve, Go ahead and good luck

    obat telinga bernanah
    obat penghilang bekas luka di apotik
    Cara Mengobati Disfungsi Ereksi Akibat Diabetes

    OdpowiedzUsuń
  3. Cream untuk menghilangkan melasma
    Cara Mengobati Stroke Dengan Pijat
    Cara Mengobati Luka Borok Agar Cepat Kering information Interesting and very helpful can be done easily, try to apply in our daily lives because health is expensive, needs to be maintained, pain must be treated, preventing it better, hopefully useful

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*