Domowe kosmetyki: Różana sól do kąpieli

Już kiedyś pisałam o tym jak zrobić taką sól do kąpieli klik. Tym razem postanowiłam stworzyć coś bardziej pod siebie, czyli sól o zapachu róży i wanilii. Sposób wykonania jest taki sam, tyle że tu dodałam jeszcze ususzone płatki róży. Bardziej dla wyglądu niż dla działania.


Szybko przypomnę sposób wykonania:
Mokre składniki (oleje i barwnik) łączymy ze sobą w małym naczyniu, a następnie przelewamy je do większej miski z solą. Szybko mieszamy, a następnie wysypujemy na papier do pieczenia  i pozostawiamy do wyschnięcia na 24h.

Tym razem użyłam gruboziarnistej soli morskiej oraz oleju kokosowego (1 łyżeczka) i oliwy z oliwek (1 łyżeczka), 40 kropli olejku zapachowego różanego i 10 kropli waniliowego, 5 kropli różowego barwnika i garść suszonych płatków róży. Słoik kupiłam już jakiś czas temu w Biedronce.


Sól cudownie pachnie! Relaksuje i rozpieszcza moje zmysły podczas kąpieli. Do tego dba o skórę, która po kąpieli jest dobrze nawilżona bez wcierania balsamu. Naprawdę polecam! A jak nie macie wanny, to możecie moczyć stopy w misce z dodatkiem soli. Taka kąpiel idealnie zmiękcza i nawilża wymagającą skórę stóp.

Są tu jakieś fanki róży?

Atina.

Komentarze

Popularne posty