Burt's Bees Krem do rąk Migdał i Mleko

Ukojenie dla zniszczonych dłoni! Bogaty krem do rąk rozpieszcza skórę olejkiem migdałowym, aloesem, jak również witaminą E i dba o jedwabiście miękkie dłonie. Szybko się wchłania, nawilża i chroni przed wiatrem i pogodą. 

Pojemność: 55g
Cena: 53,65zł
Sklep: internetowe drogerie


Bardzo dobry krem! Mi udało się go kupić w promocji za 36zł i do tego były dołączone jeszcze dwie pomadki, które również uwielbiam. Muszę kiedyś o nich napisać na blogu. W promocyjnej cenie na pewno skusze się na niego ponownie, w regularnej już raczej nie. Nie to, żeby nie był wart swej ceny, ale jestem oszczędną osobą i na kremy do rąk nie wydaje zbyt dużo.
Krem jest bardzo gęsty, bogaty w olej migdałowy, wosk, sok z aloesu, glinkę i ekstrakt z grapefruita. Intensywnie i cudownie pachnie słodkimi migdałami. Uwielbiam gdy podczas wieczornej aplikacji otula mnie ta ciepła woń migdałów. Rzuciło mi się kiedyś w oczy, że jest nowa wersja tego kremu o zapachu bananów, to dopiero musi być rozpieszczacz zmysłów.  
Działanie jest na dobrym poziomie. Krem dobrze nawilża, nie podrażnia, w miarę szybko się wchłania i dba również o paznokcie. Jedno wieczorne kremowanie spokojnie wystarcza moim średnio przesuszonym dłoniom.
Wspomnę jeszcze o opakowaniu. Wizualnie ogromnie mi się podoba, ale nie jest zbyt wygodne, bo po aplikacji kremu trzeba jeszcze zakręcić słoiczek. A z nakremowanymi dłońmi nie jest to ani łatwe ani dobre dla opakowania, bo ciągle się brudzi.

Skład:
prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, aqua (water, eau), cera alba (beeswax, cire d'abeille), aloe barbadensis leaf juice, kaolin, parfum (fragrance), citrus grandis (grapefruit) fruit extract, non-fat dry milk, chondrus crispus (carrageenan) extract, glycerin, glycine soja (soybean) oil, tocopherol, stearic acid, glucose, sodium borate, sodium chloride, sodium benzoate, glucose oxidase, lactoperoxidase, linalool.

Podsumowując jestem na tak, ale szukajmy promocji ;)))

Znacie kosmetyki Burt's Bees? Polecacie coś konkretnego?

Atina.

Komentarze

  1. Miałam kiedyś miniaturkę tego kremu i nie spodobał mi się na tyle, żeby ponowić zakup. Nie do końca odpowiada mi jego opakowanie, jest ładne, ale mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O opakowaniu mam takie same zdanie, ale zawartość bardzo mi pasuje!

      Usuń
  2. W takiej promocji to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda by mi go było używać na dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super promocja, też go kiedyś chętnie wypróbuję !:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty