Vis Plantis Helix Vital Care Peeling enzymatyczny do twarzy Papaja+Kamelia+Poly-Helixan

Enzymatyczny peeling oczyszcza, złuszcza, usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka, pobudza jego odnowę. Dzięki temu skóra łatwo przyswaja substancje aktywne i skutecznie z nich korzysta. Intensywnie nawilża, wygładza drobne nierówności. Enzymatyczny peeling ujednolica oraz rozjaśnia koloryt.

Pojemność: 75ml
Cena: 9-13zł
Sklep: elfa-pharm.pl, apteka


Peelingu enzymatycznego używałam kiedyś tylko po to, żeby pozbyć się suchych skórek, czyli raz na 2 tygodnie. Od paru tygodni stosuje go częściej, przynajmniej dwa razy w tygodniu, bo taki peeling wygładza, rozjaśnia, oczyszcza i w ogóle poprawia wygląd skóry. Ten konkretny od Vis Plantis jest całkiem przyzwoity. Nie zapycha, nie podrażnia, wygładza, lekko oczyszcza.

Peeling ma kremową konsystencje, którą bezproblemowo nakłada się na skórę twarzy i w sumie łatwo się ją też zmywa. Cały zabieg uprzyjemnia delikatny i bardzo ładny zapach, który jak sądzę jest kwiatowy. Może tak właśnie pachnie kamelia?

Skład:
Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Stearate, Propanediol, Sodium Polyacrylate, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dimethicone, Papain, Camelia Kissi Seed Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Snail Secretion Filtrate, Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Phenoxyethanol,  Parfum, Algin 1,2 Hexanediol, Carbomer, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol.



Jestem zadowolona z tego peelingu i chętnie kiedyś do niego wrócę. Teraz na mojej liście do przetestowania wisi peeling Andalou, który mogę kupić w UK, a jak będę w Polsce to chciałabym zaopatrzyć się w wersje enzymatyczną od Sylveco. Chciałabym też spróbować peelingu kawitacyjnego.

Stosujecie peelingi enzymatyczne? Znacie ten od Vis Plantis?

Atina.

Komentarze

  1. Jeszcze nie stosowałam, ale mam jeden peeling enzymatyczny w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie tego typu peelingi stosować w okresie letnim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego akurat latem? ja używam peelingów enzymatyczny cały rok, z tymi mechanicznymi moja cera się nie lubi;/

      Usuń
  3. Rzadko sięgam po peelingi enzymatyczne, ale mam w zapasie jeden i muszę go otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. enzymatyczne nie dają natychmiastowego efektu, ale przy regularnym stosowaniu cera naprawdę zyskuje ;)

      Usuń
  4. Ja właśnie testuję ten enzymatyczny z Sylveco, ale nie wiem, mam mieszane uczucia póki co... Jakoś brakuje mi tych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę. Jeśli drobinkowe peelingi lepiej się u Ciebie spisują, to nie ma co kombinować. Przyjdzie jeszcze czas na peelingi enzymatyczne ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty