Saryane Mydło z Aleppo 20% oleju laurowego

Mydło z Aleppo z 20% dodatkiem oleju laurowego idealnie nadaje się  do codziennej pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów całej rodziny. Olej laurowy wykazuje silne działanie przeciwtrądzikowe, przeciwłupieżowe i przeciwłojotokowe.

Pojemność: 200g
Cena: 24,50zł
Sklep: internetowe drogerie


W zeszłym roku miałam mydło z Aleppo o zawartości 12% oleju laurowego, ale z innej firmy klik. Byłam z niego zadowolona, ale przeszkadzało mi trochę, że ma w swoim składzie glicerynę. Chciałam też sprawdzić jak zadziała na moją skórę mydło o wyższym stężeniu oleju laurowego. No i powiem szczerze, że nie zauważyłam dużej różnicy w działaniu tych dwóch mydeł. Ale jeśli miałabym ponowić zakup, to wolę wersje z dzisiejszej notki ze względu na brak tej gliceryny.

Mydła używam głównie do mycia twarzy wieczorem po demakijażu. Czasem zdarzy mi się też nim umyć ciało, ale to naprawdę bardzo rzadko. Ze względu na duży rozmiar przekroiłam je na pół i od pół roku używam ciągle pierwszej połówki. Także jest na pewno wydajne i taka kostka spokojnie wystarczy na rok jeśli będziecie jej używać tylko do mycia twarzy. Przy takiej wydajności 25 złotych to niewielki wydatek.

Skład:
sodium olivate, laurus nobilis fruit oil, aqua, sodium hydroxide, sodium chloride


Mydło z Aleppo bardzo dobrze oczyszcza, odświeża i co najważniejsze nie wysusza skóry twarzy. Nie powoduje ściągnięcia, ani nie podrażnia. Ma naturalny i prosty skład. Nie zauważyłam aby jakoś specjalnie działało na moją mieszaną cerę skłonną do dużego błysku. Nie działa cudów, ale nie zamieniłabym go na żaden żel do mycia twarzy! Miałam już różne żele. Te tańsze, droższe, naturalne, polecane i żaden nie sprawdził się u mnie chociaż w połowie tak dobrze jak to czy inne naturalne mydło. Wszystkie żele przede wszystkim okropnie wysuszały mi cerę. Niektóre podrażniały, a jeszcze inne zapychały. Dlatego teraz stosuje tylko mydła w kostce.

Znacie mydło z Aleppo? Używacie mydła do mycia twarzy?

Atina.

Komentarze

Popularne posty