Alverde Kofeinowy szampon do włosów cienkich z Czarnym Pieprzem i Tymiankiem

Alverde to jedna z tych firm za którą rozglądam się będąc w niemieckiej drogerii DM. Kosmetyki te nie są drogie, a mają przyjemne składy. Szampon kofeinowy z czarnym pieprzem i tymiankiem naprawdę zawiera te składniki i nie są one umieszczone na szarym końcu listy. Do tej pory nie miałam zbyt wiele produktów tej firmy, ale na pewno to jeszcze nadrobię ;)


Szampon pachnie ziołowo, ale lekko i przyjemnie. Ma żelowo-galaretową konsystencję i jest mało wydajny. Fakt, że opakowanie zawiera tylko 200ml produktu, więc może to wpłynęło na to, że za szybko mi się skończył. Jego cena nie przekracza 2 euro. Opakowanie jest wygodne i ze względu na pomniejszoną pojemność nadaje się do zabrania go na dłuższe wakacje, co też w tym roku uczyniłam ;)


Bardzo dobrze mył włosy. Nie obciążał ich i nie podrażniał skóry głowy. Włosy po nim były nawilżone i lekko wygładzone. W składzie nie ma Sodium Laureth Sulfate - dla mnie jest to bardzo ważne bo unikam go jak ognia. Znajdziemy tu za to wiele dobrego, a mianowicie kofeine, ekstrakt z czarnego pieprzu,  ekstrakt z tymianku, zhydrolizowane proteiny kukurydzy, zhydrolizowane proteiny pszenicy, zhydrolizowane proteiny soji i korzeń rzodkwi. 


Kofeinowy szampon dobrze służył moim włosom, szkoda tylko, że tak krótko. W swoich kosmetycznych zapasach mam jeszcze tylko odżywkę firmy Alverde. Mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę i że skład ma równie imponujący co ten szampon. 

Znacie kosmetyki Alverde? Macie wśród nich swoich ulubieńców?

Atina. 

Komentarze

  1. Nie spotkałam się nigdy z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki te są dostępne w niemieckich drogeriach DM oraz w niektórych internetowych sklepach z niemiecką chemią, kiedyś były też na Allegro ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty