Everyday Minerals Podkład mineralny Light 2N - półmatowy

Przeznaczony do karnacji bardzo jasnej / jasnej w tonacji neutralnej, kości słoniowej. Idealny dla cer w kolorze różowo - beżowym, oliwkowym. Można wykorzystać ten podkład jako korektor/bazę, który idealnie zatuszuje delikatne zaczerwienienia skóry. Podkłady pół matowe są delikatne jak jedwab! Zapewniają pełne satynowe krycie z delikatnym uwodzicielskim połyskiem. 
Bez Petrochemikaliów. Bez Oleju Mineralnego. Bez Parabenów. Bez Glikolu propylenowego. Bez Retinolu/ Kwasów AHA. Bez Alkoholu. Bez Składników pochodzenia zwierzęcego. Bez Silikonów. Bez Lauretosiarczanu sodowego (SLS). Bez Karminu. Bez Syntetycznych Pigmentów Karminowych.

Pojemność: 0,14g i 4,8g
Cena: 4,90zł i 72,90zł
Sklep: iHerb.com (tu zdecydowanie taniej - 45zł za pełnowymiarowy słoiczek) lub polskie drogerie internetowe


Jak zapewne wiecie jestem wielką fanką mineralnych kosmetyków. Z podkładów drogeryjnych zrezygnowałam całkowicie już dawno temu. Czasem mam ochotę coś wypróbować, ale zawsze wracam z podkulonym ogonem do minerałów.

Everyday Minerals jest mało kryjący, dobrze wyrównuje koloryt skóry, lekko wygładza i bardzo dobrze matuje. Nie jest to mat całodniowy, ale w chłodny dzień wystarczy jedna poprawka w ciągu dnia, a w upały 2-3 razy sięgam po puder matujący. Wspomnę, że nakładam go na krem z wysokim filtrem, a takowe zawsze zwiększają błysk na mojej twarzy. Poza tym podkład jest bardzo wydajny i dobrze działa na moją cerę. Wygląda naturalnie,  jak bez makijażu, a wiadomo, że bez makijażu moja cera wygląda jednak gorzej ;d Niezadowolona jestem tylko z opakowania. Sitko jest tak drobne, że naprawdę ciężko wydobyć produkt ze środka. Nie wiem po co montowano w nim zamknięcie sitka jak i bez niego nic nie wylatuje. 



Czasem mam wrażenie, że ciemniej na twarzy, ale nie jestem pewna. Następnym razem na wszelki wypadek sięgnę po jaśniejszy odcień. 
Wrócę jeszcze na chwile do kwestii matowienia. Jak już wspomniałam nieźle sobie radzi z pochłanianiem nadmiaru sebum, ale warto wspomnieć, że jak już zaczynam się świecić, to jest to ładny błysk, nie tworzy na twarzy ciasta, nie włazi w zmarszczki, ciągle wygląda dobrze. 


Podsumowując jest to dobry podkład mineralny. Zastąpiłam nim swojego ulubieńca od Neauty klik. Ciężko mi stwierdzić który jest lepszy, dla mnie są na podobnym poziomie. Szczerze polecam obydwa! Z tego co pamiętam Neauty ma ciut lepsze krycie. 

Znacie podkłady mineralne Everyday Minerals? 

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty