Miniaturka prawdę Ci powie... Clinique Krem do twarzy Moisture Surge Extended Thirst Relief i Krem pod oczy Pep-Start

Dziś przybywam do Was z dwoma kosmetykami Clinique, które znowu pozytywnie mnie zaskoczyły. Jeden z nich nawet chętnie widziałabym u siebie w pełnym wymiarze. Clinique naprawdę ma niezłe kosmetyki, tylko trzeba je odkryć :) Super, że firma tak często obdarowuje miniaturami swoje klientki. 


Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Krem do twarzy 
Moisture Surge™ Extended Thirst Relief, jest kremem o konsystencji żelu zapewniający nawilżenie dla spragnionej skóry. Beztłuszczowy krem o konsystencji żelu wyjątkowo szybko się wchłania, zapewniając skórze trwałe i intensywne nawilżenie. Zaawansowana technologia wodna chroni skórę przed utratą wilgoci. Zmarszczki powstałe w wyniku suchej skóry zostają zmniejszone. Kosmetyki nadają się do wszystkich rodzajów skóry.
75ml/119zł

Po tym kremie nie spodziewałam się zbyt wiele. Oczekiwałam nawet podrażnienia, zapychania. Okazało się, że krem ten ani nie podrażnia, ani nie zapycha. Dobrze nawilża, błyskawicznie wchłania się praktycznie do matu i dobrze współgra z podkładem mineralnym Everyday Minerals.
To właśnie jego chętnie poużywałabym dłużej. Miniaturka wystarczyła mi na 2-3 tygodnie.


Clinique Pep-Start Krem pod oczy
Bądź piękna zawsze i wszędzie. Twoje spojrzenie może zachwycać, a skóra pod oczami wyglądać na nawilżoną i świeżą zarówno rano jak i wieczorem.
Raz-dwa i już gotowe! Clinique przedstawia NOWY Pep-Start Eye Cream – krem o lekkiej formule, która rozjaśnia, ożywia i odświeża skórę pod oczami zarówno tuż po zastosowaniu jak i w miarę regularnego używania. Innowacyjny, sferyczny aplikator masujący uwalnia skórę pod oczami od opuchlizny, sprawiając, że wygląda świeżo, gładko i jest świetnie przygotowana pod makijaż. Nałóż odrobinę kremu, a przekonasz się, że Twoje spojrzenie rozjaśni się w mgnieniu oka.

15ml/109zł

Po tym kremie również nie spodziewałam się zbyt wiele i znowu zaskoczenie! Pep-Start pod oczy jest całkiem niezły. Nawilża, lekko rozjaśnia i lekko wygładza. Jak na moje potrzeby trochę za mało odżywia, ale i tak jestem z niego zadowolona i sumiennie od miesiąca zużywam tę małą tubkę. Moja miniatura ma tylko 3ml pojemności, a jest już ze mną od miesiąca (stosuje ją raz dziennie, tylko rano), to naprawdę wydajny kosmetyk. W dodatku nie podrażnia delikatnej skóry wokół oczu. 


Podsumowując to była całkiem miła przygoda z pielęgnacją Clinique. Po raz kolejny przekonałam się, że nie warto oceniać marki po jednym, czy dwóch nieudanych kosmetykach. Teraz będę ostrożniejsza w tego typu ocenach.

Znacie kosmetyki Clinique z dzisiejszej notki? 

Atina.

Komentarze

  1. Lubię miniaturki produktów, ponieważ pozwalają na porządne ich przetestowanie (nie to co próbka) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbka daje tylko pierwsze wrażenie, a to jednak za mało żeby skusić się na pełen wymiar, tym bardziej jeśli kosmetyk jest drogi. Miniatury fajnie tez jest zabrać na wakacje :)

      Usuń
  2. Krem pod oczy bardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie masz zbyt dużych zmarszczek, to śmiało kupuj ;)

      Usuń
  3. Pep start lubiłam bardzo skubany wydajny był ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej miniaturki używam i używam, a końca nie widać :d

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty