Zatik Beauty Essentials Organiczne serum olejowe do twarzy i pod oczy Róża i Czarnuszka Siewna

Cudowne w stu procentach naturalne serum do twarzy i pod oczy od nowozelandzkiej firmy Zatik. Oczywiście upolowane w TKMaxx'ie. Niestety w ostatnim czasie nie widuje tam w ogóle kosmetyków tej firmy, a szkoda, bo po tym serum narobiłam sobie ochoty na więcej Zatik'a. W intrenecie produkty te dostępne są tylko za dolary i w dodatku w dużo wyższej cenie. Ja za serum zapłaciłam coś około 5-6 funtów, a na stronie producenta kosztuje ono aż 28$. Pozostaje mi tylko czekać aż znowu rzucą coś w TKMaxx'ie. 


Serum to można stosować zarówno na noc jak i na dzień. Ja używam tylko na noc, ponieważ nie mam suchej skóry i oleje sprawdzają się u mnie tylko w wieczornej pielęgnacji. Niewielką ilość wcieram w skórę całej twarzy, pod oczy i w szyję. Olej dobrze się wchłania i już po chwili mogę aplikować krem na noc. Rano moja cera jest odżywiona, miękka, gładka i wypoczęta. Nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji bez tego typu mieszanki olejowej. Jeden olej dla mnie to za mało. Tu mamy ich aż dziesięć! Olej szafranowy, jojoba, arganowy, z czarnuszki siewnej, różany, z nagietka cytrynowego, z baobabu, granatu, pomarańczy i drzewa sandałowego. Do tego zawiera naturalną witaminę E i wetiwerie pachnącą. 

Skład:
carthamus tinctorius (safflower) oil*, simmondsia chinensis (jojoba) oil*, argania spinosa (argan) oil*, nigella sativa (black seed) oil*, rosa canina (rosehip) oil* calendula officinalis oil*, adansonia digitata (baobab) oil*, punica granatum (pomegranate) oil*, tocopherol (vitamin E), citrus sinensis (orange) oil*, vetiveria zizanoides (vetiver)*, santalum spicatum (sandalwood) oil*

Najwięcej mamy tu oleju szafranowego (krokoszowego). Olej ten zawiera największe stężenie kwasu linolowego oraz dużą dawkę witaminy E. Stosowany na skórę zmniejsza zmarszczki, sprawia, że skóra jest bardziej gładka, młodzieńcza, o zdrowym wyglądzie. Pomaga przy wyprysku, w stanach zapalnych i zaczerwienieniu.

A najbardziej zaciekawił mnie olejek z czarnuszki siewnej, który również zawiera witaminę E i dodatkowo witaminy z grupy B. Dobrze sprawdza się on w pielęgnacji skóry suchej, zmęczonej i łuszczącej się. Zapobiega nadmiernej utracie nawilżenia, odbudowuje naturalną warstwę lipidową, a chroniąc przed wolnymi rodnikami – opóźnia proces starzenia się skóry. 

Polecam Wam to serum z całego serca. Jest wydajne i przyjemnie pachnie. Mi wystarcza jedna pompka na całą twarz i skórę pod oczami. Jeśli chcę go nałożyć też na szyję, to muszę dobrać drugą porcję. 

Znacie kosmetyki Zatik? Stosujecie tego typu mieszanki olejowe?

Atina.

Komentarze

  1. Niezła promocja :) Marzy mi się wpaść do tego sklepu, jednak na razie nie mogę tam dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy. Ja olejku używam tylko do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kiedyś nałożyć olejek na twarz na cala noc :)

      Usuń
  3. Ciekawy wpis :)Szkoda, że produkt nie jest dostępny w Polsce. Jakie serum poleciłabyś z tych, dostępnych w komercyjnych sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, bo dawno nic nie używałam drogeryjnego, ale np. w Rossmannie zainteresowały mnie sera firmy Mincer. Mają niezle składy, mogłyby się u mnie sprawdzić :) Dużo fajnych i naturalnych ser znajdziesz na iwos.pl. Tam zamierzam zrobić niebawem zakupy i zastanawiam się nad takimi firmami jak Biolaven, Herbfarmacy czy Avebio.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty