Brązowa kreska, czyli mój codzienny makijaż oka (Daniel Sandler i Missha)

Nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu bez kreski na górnej powiece. Niby drobny akcent, a jaką robi różnicę! Zazwyczaj jest to właśnie czekoladowy, głęboki brąz. W tym kolorze czuje się najlepiej. W dodatku taki makijaż oka nie zajmuje mi zbyt dużo czasu, co jest ważne szczególnie gdy muszę wyjść z domu wcześnie rano. Moim aktualnym faworytem w tej kategorii jest automatyczna kredka Daniel Sandler w odcieniu Brown Velvet. Lubię ją za ładny czekoladowy odcień brązu oraz za to, że nie muszę jej strugać. 


Sprawdziłam i w Polsce nie można jej kupić, ale w sumie ja nie zamierzam ponawiać tego zakupu ponieważ kredka ta kosztuje około 10 funtów, a ma też swoje wady. A mianowicie nie jest bardzo miękka. Po kilku miesiącach już się przyzwyczaiłam do tej twardszej konsystencji, ale nie ukrywam, że tęsknie za mega miękkimi kredkami. Jej trwałość jest zadowalająca, ale w letnie upały potrafiła się odbić na powiece. Na plus zasługuje fakt, że kredka ta nie posiada parabenów oraz zawiera w swoim składzie witaminę C i E. Jest dostępna w trzech odcieniach: Brown Velvet, Blue Velvet i Aqua Velvet. Mnie do niebieskości już nie ciągnie, więc czuję się zaspokojona w temacie kredek Daniel'a Sandler'a. 

0,35g/10funtów/24miesiące od otwarcia



Drugą brązową kredką w mojej kosmetyczce jest Missha The Style w odcieniu Brown. Niestety ta kredka też nie jest dostępna w Polsce, a przynajmniej nie na tą chwilę. Znowu nie macie czego żałować, bo z tą kredką nie polubiłam się w ogóle. Jest dużo mniej trwała od swojej poprzedniczki, jest sporo jaśniejsza, chociaż na swatchu tego tak nie widać i również jest twardawa. W dodatku trzeba ją strugać i ma krótką datę ważności po otwarciu. Sześć miesięcy na zużycie kredki do oczu to zdecydowanie za mało. Na plus zasługuje niska cena;) 

1,5g/13złotych/6miesięcy od otarcia


Mam nadzieję, że moje następne kredki okażą się lepsze i że będą dostępne w Polskich sklepach.

A Wy jaki kolor kreski nosicie najczęściej?


Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty