Lanocreme Collagen Formula Serum pod oczy

Nigdy nie lubiłam żeli pod oczy i nie wiem co mnie podkusiło aby kupić ten od Lanocreme? Ale skoro go już kupiłam to używam. Nakładam go tylko na dzień pod właściwy krem pod oczy. Samodzielnie stosowany jest za słaby. Za szybko się wchłania i mam uczucie jakbym nic nie nałożyła. Skład jest całkiem przyjemny, ale żelowa formuła do mnie nie przemawia i na pewno prędko nie kupię nic podobnego.


Serum na pewno trochę wzmacnia działanie kremu pod oczy. Jest delikatne, nie podrażnia i odrobinę nawilża. Niestety nie zauważyłam żadnych spektakularnych zmian w wyglądzie skóry pod oczami. Równie dobre mogłabym go nie używać. 

Produkt ten kupiłam w TKMaxx'ie. Na półkach często widuje kosmetyki tej firmy, ale jakoś mnie nie ciągnie do dalszych testów. 

Skład:
aqua, hamamelis virginiana (with hazel) water, prunus amygdalus dulcis (almond) oil & glycerin & cocos nucifera (coconut) oil, hyaluronic acid, glycyrrhizza glabra (licorice) root extract, hydrolyzed (marine) collagen, hydrolyzed hibiscus esculentus extract & dextrin, cucumis sativus fruit (cucumber) extract, magnolia acuminata bark extract, actinidia chinensis (kiwi) fruit extract, ubiquinone (coenzyme Q10), aloe barbadensis leaf juice, actinidia chinensis (kiwi) seed oil, argania spinosa (argan) kernel oil, benzyl alcohol & salicylic acid & glicerin & sorbic acid, carbomer, tetrasodium EDTA, triethanolamine, sodium hydroxide, parfum (fragrance)


Serum to sprawdzi się u osób, które lubią żele pod oczy. Ze względu na dobry skład na pewno będzie ono lepsze od wielu drogeryjnych żeli. 

Są tu fanki żelowych formuł?


Atina.

Komentarze

  1. Też wolę kremy. Szkoda, że się nie sprawdził, bo skład ma naprawdę fajny. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na Kosmetyki Atiny! ;)
      dobrze, że znalazłam sposób na jego zużycie. Już nie wiele mi go zostało :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty