Miniaturka prawdę Ci powie... Filorga Optim-Eyes i Time-Filler, Elemis Pro-Collagen

Po krótkiej przerwie wracam do blogowania. Moje nagłe zniknięcie było spowodowane osobistymi sprawami, jednakże brakowało mi pisania i czytania o kosmetykach, więc jestem tu z powrotem;) Na dysku nie mam praktycznie żadnych zdjęć, za oknem pochmurno, więc nie mam jak zrobić nowych, a uzbierało mi się kilka ciekawych kosmetyków do zrecenzowania. Trochę z braku laku dziś piszę o miniaturkach marki Filorga i Elemis.


Filorga Optim-Eyes Krem pod oczy
Krem zawiera składniki aktywne takie jak kompleks Filorga NCTF (koktajl przeszło 55 odżywczych składników anti-age), kwas hialuronowy, kompleks Hialoxyl Filorga (dwa peptydy NHS i chryzyna), kompleks Filorga Eyeliss (dipeptyd, lipopeptyd i pochodna hespedryny). Kremu używałam tylko rano, ponieważ na noc stosuje naturalne oleje i kremy, które dobrze sobie radzą z odżywieniem i regeneracją. W dzień lepiej u mnie sprawdzają się chemiczne produkty, które są lżejsze i dodatkowo mocniej napinają skórę. Optim-Eyes był przeciętny. Lekko napinał, lekko nawilżał i szybko się wchłaniał. Aby uzyskać pożądany efekt używałam go razem z serami pod oczy. Stosowany samodzielnie wydawał mi się za słaby. Zdecydowanie lepiej się u mnie spisuje wersja kremu pod oczy Filorga Time-Filler, o której też zamierzam napisać na blogu, ale to dopiero za jakiś czas. 
15ml/137-212zł

Filorga Time-Filler Skoncentrowany krem przeciwzmarszczkowy do twarzy
Po zachwytach nad kremem pod oczy z tej serii postanowiłam wypróbować krem do pielęgnacji twarzy. Niestety wersja do twarzy mnie uczula;/ Użyłam jej tylko dwa razy i jedyne co mogę o niej powiedzieć to że dobrze nawilżała i lekko zwężała pory. Myślę, że gdyby nie to podrażnienie, to pewnie byłabym zadowolona z tego produktu.
50ml/od 209zł 

Elemis Pro-Collagen Marine Cream Krem przeciwzmarszczkowy do twarzy
Przyjemny, aczkolwiek nie wart swojej ceny (50ml/82funty). Nawilża, lekko wygładza, dobrze współgra z podkładem mineralnym EDM, nie zapycha i nie podrażnia. Brzmi dobrze, ale istnieje całe mnóstwo tańszych kremów o podobnym działaniu. Zdecydowanie lepiej wspominam ten krem w wersji Ultra Rich klik. 

Znacie któryś z tych kosmetyków? A może miałyście zamiar któryś z nich kupić?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty