Faith In Nature Brave Botanicals Szampon do normalnych włosów Dojrzałe Kiwi z odrobiną Limonki

Bardzo polubiłam się z różaną wersją tego szamponu klik i dlatego postanowiłam sprawdzić wszystkie smaki z serii Brave Botanicals. Dziś przedstawiam Wam Kiwi z odrobiną Limonki.  Szampony te kupuje w TKMaxx'ie, ale można je dostać w wielu sklepach internetowych. Tyle, że w TKMaxx'ie ceny są trochę niższe. Ja zapłaciłam za 250ml około 25 złotych, czasem w promocji są po 20zł. Teraz mam ich spory zapas, więc spokojnie będę wypatrywała obniżek ;)


Zacznę od wspólnych pozytywów tych szamponów. Po pierwsze opakowanie jest wygodne i małe. Według mnie jest mniejsze od standardowych szamponów o pojemności 250ml i dlatego lubię je zabierać ze soba na dłuższe wakacje. Po drugie naturalny skład. Szampony te nie zawierają SLS, a Ammonium Laureth Sulfate, który dobrze oczyszcza, ale nie jest niebezpieczny i nie podrażnia. Oczywiście składy zawierają mnóstwo dobroczynnych substancji. W Kiwi z odrobiną Limonki znajdziemy sól morską, ekstrakt z owoców mini kiwi, olej jojoba, olej z limonki, olej z licznika siewnego, panthenol, witaminę E, czwartorzędowany hydrolizat protein pszennych i olej słonecznikowy. Ciekawy i bogaty skład, który bardzo dobrze działa na moje włosy. Szampony Faith In Nature wykazują u mnie szczególne działanie. Nie wymagają zmiany, czyli mogę używać ich do każdego mycia i nie potrzebuje drugiego szamponu do trzeciego czy czwartego mycia. Za każdym razem włosy są dobrze umyte, błyszczące i w miarę dobrze nawilżone. Odżywki używam tylko na końcówki włosów i to w zupełności mi wystarcza. Odkąd używam Faith In Nature w mojej łazience nastał wreszcie porządek. Na wannie stoi jeden szampon i jedna odżywka do włosów. A kiedyś było to niemożliwe. 

Skład:
Aqua (Water), Ammonium laureth sulfate*, Cocamidopropyl betaine*, Maris sal (Sea salt), Polysorbate 20*, Actinidia deliciosa fruit extract*, Glycerin*, Simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, Citrus aurantifolia (lime) oil*, Camelina sativa seed oil*, Panthenol, Tocopherol*, Disodium cocoyl glutamate*, Cocodimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein**, Sodium cocoamphoacetate*, Sodium cocoyl glutamate*, Glyceryl laurate*, Guar hydroxypropyltrimonium chloride*, Helianthus annuus (sunflower) seed oil *, Parfum (Fragrance)*, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Citric acid*, Limoneneº. , , * Botanical derived. ** Gluten free ingredient, wheat origin. º from essential oils

Kiwi z odrobiną Limonki różni się od wersji różanej głownie zapachem. Niestety kiwi nie przypadło mi tak bardzo do gustu jak róża, w którą już się zaopatrzyłam ponownie ;). Nie powiem, żeby był to brzydki zapach, ale jakoś nie wywołuje u mnie zachwytu. Pachnie jak przejrzałe kiwi z kilkoma kroplami limonki. Mnie nie przekonuje to zbyt dojrzałe kiwi. Jednakże jego właściwości są dla mnie najważniejsze. 

Znacie szampony Faith In Nature z serii Brave Botanicals? Co o nich sądzicie?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty