Avebio Regeneracyjny BIO krem do twarzy na noc z olejem makadamia

Duża dawka naturalnego olejku makadamia o właściwościach regeneracyjnych oraz odprężająca pomarańcza z geranium połączone w kremowej odsłonie. Zastosuj wieczorem i ciesz się efektem po przebudzeniu.

Pojemność: 60ml
Cena: 45zł
Sklep: drogerie internetowe


Uwielbiam naturalne, treściwe kremy do twarzy na noc. O ile na dzień mogę pokusić się o krem czy serum z silikonami i innymi chemicznymi dodatkami, tak na noc preferuje tylko nature! Avebio to kolejny dobry krem, który zapisuje na swojej liście sprawdzonych kosmetyków. Zdradzę Wam, że zajmuje zaszczytne miejsce koło kremu na noc firmy Sukin klik
Wracając do Avebio to lubię go za treściwą, ale nie tłustą konsystencje, dobre nawilżenie, lekką regeneracje i odżywienie. Dodatkowo nie zapycha, nie podrażnia i nie uczula. Można go stosować również pod oczy, co chętnie robię. Dzięki temu nie muszę kupować oddzielnego kremu pod oczy na noc, bo na dzień zawsze mam trochę lżejszy i bardziej napinający kosmetyk. 
Z innych zalet mogę jeszcze wymienić uroczy słoiczek. Lubię tego typu opakowania mimo, że w podróży zupełnie się nie sprawdzają, to dla mojego oka jest to niezmiernie miły widok. Krem posiada delikatny aczkolwiek przyjemny zapach. Nie wchłania się do matu, pozostawia lekką warstewkę, która mi zupełnie nie przeszkadza, wręcz od kremu na noc oczekuje takiego zabezpieczenia skóry. 
Na koniec zostawiłam najprzyjemniejszą część, czyli skład, a w nim pełno natury.

Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil (SŁONECZNIK), Macadamia Ternifolia Seed Oil (MAKADAMIA), Butyrospermum Parkii Butter (SHEA), Cocos Nucifera Oil (KOKOS), Cera Alba (WOSK PSZCZELI), Glyceryl Stearate (naturalny emulgator), Theobroma Cacao Seed Butter (KAKAOWIEC), Glycerin (ROŚLINNA), Sucrose Stearate (połączenie cukru z naturalnym kwasem stearynowym), Coco Glucoside (naturalny emulgator z oleju kokosowego), Coconut Alcohol (stworzony z oleju kokosowego), Borago Officinalis Seed Oil (OGÓRECZNIK), Rosa Canina Fruit Oil (DZIKA RÓŻA), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder (ALOES), Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil (SŁODKA POMARAŃCZA), Pelargonium Graveolens Flower Oil (GERANIUM), Tocopherol (WITAMINA E), Xanthan Gum (naturalny stabilizator), Benzyl Alcohol (zapobiega rozwojowi mikroorganizmów), Dehydroacetic Acid (uniemożliwia rozwojowi mikroorganizmów).


Znacie kosmetyki Avebio? Co myślicie o ich regeneracyjnym BIO kremie na noc z olejem makadamia?

Atina.

Komentarze

  1. Kiedyś gdybałam nad ich kremem bananowym do twarzy, ale mam zbyt duże zapasy w tej kategorii i się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bananowy chętnie bym kupiła :d nie widziałam go jednak w sklepach :/ ja ostatnio nie mam zbyt dużych zapasów w tej kategorii i w sumie w wielu innych też skromnie. Jedynie odżywek do włosów mam zdecydowanie za dużo.

      Usuń
  2. Rozejrzę się za nim jak moje kremy będą już się kończyć. Moją skórę trudno nawilżyć, więc mam nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chociaż ja nie mam jakiejś bardzo suchej cery. Mam mieszaną, lekko odwodnioną i ten krem wraz z olejkiem spisuje się rewelacyjnie. Myślę, że przy Twojej suchej cerze też warto by wzmocnić działanie kremu jakimś serum. Ja uwielbiam te olejowe ;)

      Usuń
  3. Hej :) Ja wciąż szukam swojego idealnego kremu do twarzy, który dobrze nawilża i ma fajny skład. Ten krem wydaje się niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci spróbować ten z Avebio lub Sukin o którym wspominam w notce;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty