Lanoline Manuka Honey Skin Renew Firming Creme Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy Miód Manuka, Propolis i Mleczko Pszczele

Krem kupiłam w moim ulubionym sklepie, czyli TKMaxx'ie. Jest to mój pierwszy kontakt z marką Lanoline, ale raczej nie planuje powrotów. Nie to żebym nie była zadowolona, ale preferuje jeszcze bardziej naturalne składy lub jeśli chemiczne to tylko dające efekt wow ;))) W tym kremie trochę przeszkadza mi obecność składników, które mogą działać komedogennie (Oleinian Decylu, Stearynian Glicerolu). Nie zauważyłam jakiś większych problemów z cerą, ale mam wrażenie, że pory są troszkę bardziej zapchane niż zwykle. 


Krem można stosować zarówno na noc jak i na dzień. Dla mnie na noc jest trochę za lekki, więc używam go tylko na dzień. Dobrze współgra z mineralnym podkładem EDM. Nie podrażnia i nie uczula. Nie wchłania się do całkowitego matu, czuć na skórze delikatną powłoczkę. która teraz zimą mi w ogóle nie przeszkadza. Nawet jestem zadowolona, że krem lepiej chroni moją twarz od wiatru i zimna. Słoiczek jest szklany i ma pojemność 50g. W TKMaxxie można go kupić za około 6 funtów. Krem jest wydajny i pachnie całkiem przyjemnie. A teraz najważniejsze, czyli działanie. Skóra po nim jest dobrze nawilżona i lekko odżywiona. Wzmacnia działanie serum i pomaga w walce z pierwszymi zmarszczkami, ale tylko w duecie.

Z dobrych rzeczy w składzie znajdziemy olej ze słodkich migdałów, miód Manuka, olej słonecznikowy, olej jojoba, peptyd acetyl hexapeptide-3, czyli Argireline o którym pisałam całkiem niedawno tu, witaminę E, ekstrakt z aloesu, propolis i mleczko pszczele.

Skład:
Water, Decyl Oleate, Sweet Almond Oil, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Manuka Honey, Sunflower Oil, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Triethanol Amine, Acetyl-Hexapeptide-3, Jojoba Oil, Vitamin E, Aloe Vera Extract, Fragrance, Propolis, Royal Jelly


Krem polecam tylko osobom, które nie mają skłonności do zapychania. W innym przypadku istnieje ryzyko, że Was wysypie lub pojawią się zaskórniki.

Znacie firmę Lanoline? Stosowałyście ich produkty?

Atina.

Komentarze

  1. jak może zapchać to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tkmaxx :D:D Ale krem raczej nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w TK Maxx'ie na pewno znajdzie się krem z jeszcze lepszym składem;)))

      Usuń
  3. Kurczę chciałam spróbować, ale znając moją cerę to mnie wysypie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ten krem bardzo odpowiada. Chyba jestem już w takim wieku, że taka bogata konsystencja działa na mnie wyjątkowo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ANONIMOWY ale ja nie pisałam nic o bogatej konsystencji, wręcz zaznaczyłam, że na noc może być za lekki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty