Yves Rocher Un Matin au Jardin Lilas Mauve EDT Bez

Odkryj delikatny zapach świeżo zebranego bzu w tej kwiatowej kompozycji, która pozostawi Twoją skórę delikatnie pachnącą.

Pojemność: 100ml
Cena: 99zł, w promocji 69zł
Sklep: Yves Rocher


Bardzo przyjemny, wiosenny zapach bzu zamknięty w prostym aczkolwiek jak dla mnie całkiem ładnym flakonie. Jeśli lubicie zapach bzu, to na pewno jest to woda dla Was. Ja nie jestem wielką fanką tych kwiatów, ale polubiłam się z tym zapachem. Przywodzi mi na myśl pierwsze wiosenne dni pełne słońca i radości. Zapach jest niestety mało trwały i przez to dość szybko się zużywa, bo często się nim dopsikuje w ciągu dnia. Wydaje mi się, że bez jest tu w miarę wiernie oddany. Jest subtelny, kwiatowy i bardzo naturalny. Używany codziennie szybko się nudzi i przestaje być wyczuwalny, dlatego teraz sięgam po niego tylko raz na jakiś czas. 

Lubicie zapach bzu? 

Atina.

Komentarze

  1. Uwielbiam zapach bzu i na tą wodę toaletową od dawna mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoluj na promocję, a najlepiej skorzystaj jeszcze z kodu obnizajacego koszt zamówienia o połowę. Kiedyś na forum wizaż.pl był cały wątek o promocjach i zniżkach w YR.

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty