M・A・C Blot Powder Puder w kompakcie Light

Ten unikatowy puder został stworzony z myślą o wizażystach potrzebujących produktu, dającego natychmiastowy efekt zmatowienia bez dodawania zbędnego koloru oraz bez pozostawiania pudrowego filmu na twarzy. Idealny do utrwalania makijażu i jego wielokrotnego retuszowania.

Pojemność: 12g
Cena: 120zł
Sklep: Mac
Ważność: 24 miesiące od otwarcia


Puder ten kupiłam z myślą o noszeniu go w torebce i używania do poprawek w ciągu dnia, szczególnie latem. Początkowo byłam nim zachwycona. Jasny odcień, ładne i solidne opakowanie z lusterkiem oraz całkiem niezły mat. Zmieniłam trochę zdanie gdy dołączony puszek rozleciał mi się w praniu. Zachowałam starą gąbeczkę z pudru Clinique Stay Matte i wzięłam ją w zastępstwo. Jaka byłam zła gdy po pierwszej aplikacja ta clinique'owa zrobiła mi skorupę na moim maczku;/ Teraz już wiem dlaczego miałam notorycznie tego typu problemy z pudrem Clinique klik. Zdrapałam wierzchnią warstwę i wykańczam Blot'a pędzlem. Jest to trochę kłopotliwe, bo muszę teraz mieć przy sobie pędzel, a zależało mi właśnie na pudrze z lusterkiem i z puszkiem, żeby ograniczyć bagaż, szczególnie w małej torebce.

Skład:
mica, dimethicone, silica, kaolin, water, methicone, hydrolyzed soy protein, caprylyl glycol, hexylene glycol, coconut acid. phenoxyethanol [+/- titanium dioxide (CI 77891), iron oxides (CI 77491), CI 77492, CI 77499), chromium oxide greens (CI 77288), ultramarines (CI 77007)]


Według mnie puder średnio kryje, lekko wyrównuje koloryt i przede wszystkim dobrze matuje (na kilka godzin, latem 2-3, zimą 4-5). Nie zapycha i nie podrażnia. Mój odcień jest tym najjaśniejszym z całej palety. Na lato może być za jasny. Pewnie jeszcze kiedyś kupię ten puder ponownie, ale teraz sięgnę po coś tańszego, bo oszczędzam na ważniejsze cele ;)))

Znacie puder Mac Blot? Polecicie mi coś z niższej półki cenowej?

Atina.

Komentarze

  1. W inglocie albo macu są puszki sprzedawane oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedzialam, ale jak z Mac'a ma mi się tak szybko rozwalić to wolałabym Inglot'a wypróbować. Dzięki za info :*

      Usuń
  2. Trochę mnie ten puder kusi i to już od dłuższego czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wszędzie go wychwalają ;D jest dobry, ale czy wart swojej ceny to jeszcze nie wiem. skusze się teraz na coś tańszego i wtedy się przekonam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty