bareMinerals Ultimate Radiance Collection Rozświetlacz Pure Radiance i Róż Ruby Radiance

Ponad dwa lata temu pokazywałam Wam zestaw Ultimate Radiance Collection klik. Rozświetlacz Flawless Radiance zużyłam w tempie błyskawicznym i to w sumie od niego zaczęła się moja przygoda z rozświetlaniem kości policzkowych. Luxe Radiance gdzieś mi się zapodział, a pozostałe dwa zobaczycie w dzisiejszej notce. Aktualnie są to moje ulubione, codzienne kosmetyki. 


Róź Ruby Radiance zdobi moje policzki. Ma on w sobie mikroskopijne drobiny, które połyskują tylko w słońcu. Efekt można stopniować, ale trzeba jednak uważać, bo łatwo z nim przesadzić. Rozświetlacz Pure Radiance nakładam na szczyty kości policzkowych, odrobinę na skronie, czubek nosa i na obojczyki. Przyznam się szczerze, że pomimo cery z tendencją do nadmiernego błysku nie żałuje sobie rozświetlacza we wspomnianych wcześniej miejscach. Obydwa kosmetyki są bardzo trwałe, jednak rozświetlacz odrobinę blednie w ciągu dnia. 

Skład Pure Radiance:
Bismuth Oxychloride (CI 77163), Mica (CI 770019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77499), Carmine (CI 75470)





Tak jak nie polubiłam się z podkładem bareMinerals klik, tak te drobiazgi rozświetlające kocham! Na szczęście są one bardzo wydajne, więc jeszcze się trochę nimi nacieszę. 
W tym sezonie w makijażu króluje błysk, więc warto zaopatrzyć się chociaż w jeden rozświetlacz. Ja od siebie polecam do aplikacji pędzel wachlarz, który u mnie sprawdza się świetnie. 

Znacie kosmetyki bareMinerals z kolekcji Ultimate Radiance? Jaki rozświetlacz jest Waszym ulubionym i gdzie najczęściej go nakładacie?

Atina.

Komentarze

  1. Wielokrotnie zastanawiałam się nad tym zestawem i przyznam, że nigdzie wcześniej o tych produktach nie czytałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez szukałam kiedyś informacji o tym zestawie i z tego co pamietam to tez nic nie znalazłam. Wspomnę jeszcze, ze ten pędzel z zestawu zaczęłam używać do nakładania bronzera, do konturowania i jakoś mi bardzo przypasował do tego celu 🙂

      Usuń
  2. No i teraz już sama nie wiem który lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty