Make Up For Ever High Definition Powder Sypki puder HD

Wyjątkowy, bardzo drobny puder utrwala podkład, matuje i delikatnie podkreśla naturalną rzeźbę twarzy, dając w dotyku niezwykłe uczucie gładkości. Nadzwyczajnie transparentny w aplikacji, dostosowuje się do każdego rodzaju karnacji, od najjaśniejszej do najciemniejszej.

Pojemność: 8,5g
Cena: 100-169zł
Sklep: internet


Mój egzemplarz trafiłam w TKMaxx'ie i kosztował on tam niecałe 50zł. Znowu niezły deal zrobiłam;d Z Make Up For Ever miałam jeszcze kiedyś kredkę do oczu, ba chyba nadal ją mam, ale dla mnie jest za twarda, więc jej nie używam. W pudrze pokładałam duże nadzieję, bo to towar z trochę wyższej półki. Niestety nie będzie z tego miłości. Zakupu nie żałuję, ale tylko dlatego, że nie kupiłam go w cenie regularnej.
Zacznę od tego, że samo opakowanie mnie drażni, a dokładnie to materiałowe sitko, które możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Nabieranie pudru to koszmar. Strasznie pyli, a sitko dozuje jak na moje potrzeby trochę za dużo produktu. Mat jest słaby, krótkotrwały. W składzie znajdziemy tylko krzemionkę, którą mogę sobie kupić na kolorówka.com za 21,45zł za 10g. Do tego puder ma słabą przyczepność co widać na swatchu.
Z zalet mogę wymienić, że nie zapycha porów, nie uczula, nie podrażnia, bieli tylko troszkę i ma trwałe i w sumie przyjemne dla oka opakowanie. 




Co myślicie o tym pudrze? Stosujecie krzemionkę lub jej mieszanki do matowienia cery?

Atina.

Komentarze

  1. To jest hit co znane logo na opakowaniu może sprzedać :D Tak naprawdę większość wysoko półkowych ma podobne składy tzn talk albo krzemionka albo 2w1 z jakimś niewielkimi dodatkami. A krzyczą sobie za to po 200zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej miałam puder z Vichy, który miał w składzie tylko talk;/ chyba pora wrócić do robienia własnego pudru! będzie taniej i różnorodniej. lubię pudry z kilku półproduktów, np. puder bambusowy z krzemionka i białą glinką. ostatnio dodałam do pudru Clinique glinkę białą i nie dość, że go rozjaśniłam (był dla mnie za ciemny) to i uzyskałam lepsze właściwości matujące.

      Usuń
  2. A ja bardzo lubie taki typ opakowania, z sitkiem zamiast standardowych otworków, ale to kwetsia indywidualnych preferencji. Faktycznie, nawet na swatchu widać, że puder ma kiepska przyczepność..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wole plastikowe sitko, ale dobrze jakby było jeszcze zakręcane :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty