Alkemie Better than Botox 360° Eye Opening Cream Krem pod oczy

Krem przywraca gęstość skóry, spłyca zmarszczki i redukuje cienie pod oczami. Organiczna woda z chabra bławatka ma właściwości łagodzące, zmiękczające i antyoksydacyjne. Przynosi ulgę zmęczonym oczom. Pozostawia uczucie świeżości. Beautifeye naturalna alternatywa dla blefaroplastyki. Skutecznie podnosi górne powieki, napina i liftinguje skórę wokół oczu. Zmniejsza tzw. kurze łapki. Redukuje cienie i obrzęki. Kofeina pobudza mikrokrążenie skórne. Zmniejsza obrzęki, usuwa oznaki zmęczenia, wygładza i napina skórę.

Pojemność: 15ml
Cena: 129zł
Sklep: Alkemie
Ważność: 6 miesięcy od otwarcia


Krem ten kupiłam po fali zachwytu jaka przeszła przez blogosfere. Wszędzie czytałam ochy i achy na jego temat, a że o okolice oczu dbam trochę bardziej niż o resztę twarzy, to postanowiłam zainwestować te 129zł w imię pięknej i gładkiej skóry. Pamiętam, że byłam bardzo zadowolona z szybkiej wysyłki.
Niestety krem okazał się zwykły. Nawilża, lekko wygładza, nie podrażnia i niestety nic więcej nie robi. Brakuje mi tu efektu wow oraz lepszego rozświetlenia i większego wygładzenia. Ma lekką i szybko wchłaniającą się konsystencje.
Drażni mnie w nim pompka, która daję dużo za dużo produktu. Nie jestem też do końca zadowolona z tego jak się on zachowuje gdy próbuje na niego nałożyć krem z filtrem lub korektor. Wtedy zaczyna się wałkować. Staram się go nakładać mniej i odczekać chwilę zanim przystąpię do aplikacji następnych produktów, ale nie zawsze to pomaga. Skład jest całkiem przyjemny, ale od kremu za 129zł oczekuje jednak lepszego działania. No i do tego ta tak wiele obiecująca nazwa "Better than Botox"!

Skład:
Aqua, Cornflower Organic Distilate, Glyceryl Stearate, Glycerin, C12-14 Alkane, Decyl Cocoate, Isoamyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Camellia Japonica Seed Oil, MaltooligosylGlucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Albizia Julibrissin Bark Extract, Stearic Acid, Darutoside, Hydrolyzed Verbascum Thapsus Flower, Sodium Lauroyl Glutamate, Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Xanthan Gum, Caffeine, Dehydroacetic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate.


Osobiście straciłam ochotę na dalsze testy kosmetyków Alkemie. Możliwe, że wypadają lepiej od kremu pod oczy, ale jakoś nie chce mi się tego sprawdzać;/

Co Wy myślicie o kremie pod oczy Alkemie Better than Botox?
Atina.

Komentarze

  1. Też trafiłam na pozytywne opinie i nabrałam chęci na poznanie tej marki. Skład naprawdę niezły. Szkoda, że się nie sprawdził, teraz nie wiem, co myśleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trochę lepiej spisywały się kremy pod oczy od Lanoline (około 30 zł w TKMaxx'ie) i Clinique Pep-Start, a kremy Filorga Time Filler i Antipodes Kiwi Seed Oil robiły efekt wow. Dobrze wspominam też krem arganowy Nacomi i krem z Fitomed. Alkemie wpisałabym do tej ostatniej grupy, tylko po co przepłacać jak można mieć tańszy, podobny produkt.

      Usuń
    2. Not too serious blog27 października 2018 16:01

      Też czytałam same ochy na jego temat. Z kremu arganowego Nacomi jestem bardzo zadowolona, także skoro nie jest od niego lepszy, to zostaje z Nacomi :)

      Usuń
    3. no według mnie nie jest;/ ten z Nacomi jak dla mnie ma nawet fajniejszą, bo treściwszą konsystencje, ale to już moje upodobania;)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie ma wow. W tej cenie bym tego oczekiwala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie krem bardzo w porządku. wygładza mi skórę już tydzień od aplikacji. Opakowanie dość wydajne, wystarcza mi na długo. Cena dość duża, ale spodziewana jak na takiej jakości krem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jesteś młodsza? :) moim zdaniem krem nie jest wydajny przez pompkę, która aplikuje za dużo kosmetyku. Trzeba bardzo uważać aby nabrać odpowiednią ilość.

      Usuń
  4. No faktycznie od produktu w takiej cenie wymagamy czegoś więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię taką konsystencję kremów

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, ale znam podobne w niższej cenie ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. Pomocna recenzja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty