Moje opowiastki o olejach... z pestek malin

Olej ten kupiłam po tym jak wyczytałam w internetach, że posiada on naturalny filtr przeciwsłoneczny. Zamówiłam go na angielskim eBay'u i wydaje mi się, że był dobrej jakości. Miałam go używać do ochrony skóry ciała, ale po pierwszym i ostatnim teście przeszła mi ochota na taką naturalną ochronę. Nie mogę powiedzieć, żeby nic nie pomógł, ale skóra na dekolcie była jednak lekko zaczerwieniona. Do tego przeszkadzało mi uczucie tłustej skóry. Co chwile poprawiałam ramiączka plecaka, bo mi się ślizgały. Ostatecznie olej zużyłam do masażu twarzy i do olejowania włosów. 


Olej z pestek malin zawiera:
- wysoką ilość Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT): Omega 6 i Omega3
- witaminę E
- przeciwutleniacze: karotenoidy, flawonoidy.

Olej ten polecany jest do każdego typu cery. Sprawdzi się zarówno na skórze suchej jak i tłustej. Świetnie sobie radzi z podrażnieniami i lekko rozjaśnia. Nie zapycha i jest średnio tłusty. Nadaje się do masażu, bo daje dobry poślizg. Nakładając na niego krem do twarzy przyspiesza się jego wchłanianie.  Nie zapycha i ładnie nawilża. 
Kilka razy użyłam go na włosy i efekt był całkiem w porządku. Przede wszystkim łatwo się go zmywało oraz niwelował sianowatość. Mam włosy blond, średnioporowate. Czytałam, że dobrze się sprawdza dodany w niewielkiej ilości do serum na końcówki włosów. Niestety nie zdążyłam tego sprawdzić, ale może Wam uda się to przetestować;)
Olej z pestek malin ma ciemnozielony kolor i pachnie zieleniną, jak krzak malinowy. Mi ten zapach nawet pasuje. Sama się sobie dziwię, że go lubię! I właśnie tego zapachu będzie mi chyba najbardziej brakowało. 
Za opakowanie o pojemności 100ml zapłaciłam niecałe 50zł. 

Znacie olej z pestek malin? Jaka jest Wasza opinia na jego temat?

Atina.

Komentarze

  1. Mam w zapasie, ale jeszcze nigdy nie używałam takiego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CHOCOLATE a do czego zamierzasz go używać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś olej z pestek malin. Używałam też do twarzy i do włosów. Chroni przed promieniowaniej UV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam olej z malin. Fakt: pachniał liśćmi, krzakiem malin a nie samymi malinkami (jakby ktoś się takiego zapachu spodziewał). Używałam go do twarzy. Jeden z w porządku olejków.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze takiego olejku, a nawet nie wiedziałam że istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JAGOOPEPPERMINT.PL chroni przed UV, ale bardzo słabo;/

    BOPROKO kiedyś myślałam, że będzie pachniał właśnie malinkami ;d również pozdrawiam ;)

    ZUZA spróbuj, może się z nim polubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny gdzie można kupić taki olejek? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ADA możesz znaleźć go w wielu sklepach online oraz zapewne stacjonarnie, ale nie wiem dokładnie gdzie. ostatnio widziałam naturalne oleje w Hebe, ale nie wiem czy akurat był wśród nich z pestek malin;/

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie też nie wiedziałam o jego istnieniu

    OdpowiedzUsuń
  10. ALICJA ;*

    ILONA warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie warto wypróbować !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty