The Ordinary Marine Hyaluronics Lekkie serum nawilżające


Lekkie serum nawilżające będące alternatywą dla serum z kwasem hialuronowym Hyaluronics Acid + B5. Źródłem składników produktu są glony i wodorosty, które przyciągają i zatrzymują wilgoć w skórze. W składzie znajdziemy hawajskie algi czerwone oraz niebiesko- zielone, kilka aminokwasów a także egzopolisacharydy- przyjazne bakterie wytwarzane przez algi w celu przetrwania, wykazujące działanie nawilżające i przeciwzmarszczkowe. Produkt odżywia skórę pozostawiając ją gładką, zdrową i promienną. Serum posiada wyjątkowo lekką konsystencję. Łatwo się wchłania, szybko przenikając w głąb skóry. Nie pozostawia uczucia lepkości. Przeznaczone jest do pielęgnacji każdego typu skóry. Szczególnie polecany do cery odwodnionej.

Pojemność: 30ml
Cena: 30zł
Sklep: internet
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia



Serum ma bardzo rzadką konsystencje, wręcz lejącą jak woda. Trochę to przeszkadzało mi podczas aplikacji, bo płyn przeciekał mi przez palce. Za to bardzo dobrze się wchłaniało i dobrze współpracowało z każdym innym serum czy kremem. Stosowałam je dwa razy dziennie (rano i wieczorem). Zawsze na lekko zwilżoną skórę. Serum się nie klei, nie pozostawia praktycznie żadnej warstwy na skórze, więc na pewno będzie to idealne rozwiązanie dla cer mieszanych i tłustych. Nawilżenie było dobre, ale czasem miałam wrażenie, że niewystarczające dla mojej cery 35+. Owszem skóra tylko zyskiwała podczas stosowania Marine Hyaluronics, ale musiałam się wspomagać dodatkowym produktem. Dla cer suchych będzie on zdecydowanie za lekki. Na plus zasługuje jego delikatna formuła, która w żadnym wypadku nie podrażnia oraz nie zapycha. Raczej nie ponowie tego zakupu. Na pewno lepiej się u mnie spisywało to serum niż The Ordinary z kwasem hialuronowym 2% i witaminą B5 klik. Tamten produkt nie współpracował dobrze z moimi kremami przeciwsłonecznymi. 
Marine Hyaluronics mogę polecić młodym cerom ze skłonnościami do nadmiernego wydzielania sebum. 

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Algae Extract, Pseudoalteromonas Exopolysaccharides, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Ahnfeltia Concinna Extract, Arginine, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Histidine, Phenylalanine, Aspartic Acid, PCA, Sodium PCA, Sodium Lactate, Salicylic Acid, Citric Acid, Propanediol, Dimethyl Isosorbide, Ethoxydiglycol, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Hexylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

Znacie lekkie serum nawilżające od The Ordinary? Jak się ono u Was spisuje?
Atina.

Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam okazji poznać produktów The Ordinary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego serum, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. IGA oby Ci przypasowało ;)

    CHOCOLADE ja bardzo lubię The Ordinary i zawsze coś tam dla siebie wynajdę ;)

    WERONIKA tak, The Ordinary ogólnie jest niedrogie

    CLAUDIAMORNINGSTAR a myślisz, że przypasowałoby Tobie? Fajny nick :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie zamowilam ciekawe jak sie spisze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. TERESA koniecznie daj znać czy Ci przypasowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię różne sera, mam na razie zapas, ale to będzie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NAT ;)

    IZKA u mnie na szczęście nie jest tak źle z zapasami ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty