Zakupy w sklepie Naturalne Piękno

Od jakiegoś czasu miałam ochotę na kilka półproduktów do tworzenia własnych mgiełek do włosów i twarzy. Przeglądając różne sklepy internetowe trafiłam na Naturalne Piękno. Sama już nie wiem co przykuło moją uwagę, ale ostatecznie zdecydowałam się na zakupy właśnie na tej stronie. Większość produktów, które wybrałam są marki Calaya, która należy do właścicielki sklepu. 


Zaopatrzyłam się w hydrolat lawendowy na który zdecydowałam się ze względu na relaksujący zapach lawendy. Kupiłam sok aloesowy, bo forma żelu nie do końca mi odpowiada. Sok jest zdecydowanie łatwiejszy w użyciu. W końcu zaopatrzyłam się w olejek z oregano. Dużo dobrego o nim czytałam i mam nadzieję, że sprawdzi się w mojej domowej apteczce. Z myślą o włosach wzięłam keratynę hydrolizowaną. Jeśli się dobrze spisze, to będę musiała kupić większe opakowanie. Na próbę dobrałam olej śliwkowy i ekstrakt z Ginkgo Biloba. Ten ostatni nie do końca mi przypasował, bo ma w składzie glicerynę. W koszyku wylądował jeszcze puder perłowy oraz próbki trzech olejów, które dobrałam do swojego zamówienia za 1 grosz za sztukę. Będę testowała olej makadamia, sezamowy oraz z czarnuszki.
Poza tym kupiłam jeszcze maseczkę z glinki fioletowej Les Argiles Du Soleil. Niestety, ale mam po niej zaczerwienioną skórę, jakby poparzoną. Pierwszy raz spotykam się z taką reakcją mojej skóry na glinkę. Prawdopodobnie wyląduje ona w koszu na śmieci. Ostatnią rzeczą ze zdjęcia jest wybielająca czarna pasta do zębów Natura Siberica Noc Polarna. Miałam już inne czarne pasty, więc pora poznać kolejną.
Na zdjęciu brakuje kremu do twarzy z masłem shea i olejem arganowym marki Argan My Love. Kupiłam go dla przyszłej teściowej, ale warto o nim wspomnieć, bo był niedrogi, a miał niezły skład. Nie ma tu też bambusowej szczoteczki do zębów, bo od razu ją wzięłam w obroty. Niestety okazało się, że jest dla mnie za twarda, więc po kilku użyciach poleciała do kosza.
To już wszystkie nowości ze strony Naturalne Piękno. Na chwilę obecną jestem zadowolona z zakupów, ale jeszcze nie wiem czy ponowię tam zamówienie. Potestuje sobie trochę i dopiero dam Wam znać czy warto tam wrócić;)

Zainteresowało Was coś szczególnie? Znacie sklep Naturalne Piękno?
Atina.

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Będę musiała sprawdzić ich ofertę. Lubię naturalne kosmetyki i staram się wybierać tylko takie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne kosmetyki najczęściej kupuję w Lawendowej Szafie. Chętnie zapoznam się z ofertą sklepu Naturalne Piękno. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hydrolat lawendowy jest ostatnio bardzo polecany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MODNIE, WYGODNIE, Z KLASĄ zajrzeć na stronę sklepu zawsze można, może akurat coś Ci wpadnie w oko;) pozdrawiam:*

    AGATHA a ja chyba musze zajrzeć na Lawendową Szafę, nigdy jeszcze nie robiłam tam zakupów;/

    SANDRA bardzo dziękuję, ale uważam, że jeszcze sporo się musze nauczyć;)

    JAGOOPEPPERMINT.PL ja nawet nie sprawdziłam do jakiej cery jest polecany. tak za mną chodził sam ten zapach, że kupiłam go w ciemno ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki, sporo olejków. Jest co testować ;) Nie znałam tego sklepu, najczęściej kupuję na triny.pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką naturalnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko i wyłącznie naturalne

    OdpowiedzUsuń
  8. MADELINE89 ja na triny jeszcze nigdy nie kupowałam, ale słyszałam o tym sklepie;)

    AGATA, RÓŻA, KASKA, NATKA, WIQA :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze używam naturalnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tu zaglądać można się sporo dowiedzieć o naturalnych składnikach

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten sklep. I tę ich możliwość przetestowania próbek przy zamówieniu. Dzięki temu odkryłam wiele olejów, które teraz tam kupuję.
    Też mam chęć na olejek oregano i przy najbliższych zakupach go sobie sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. PAILA u mnie zdarza się czasem coś mniej naturalnego, ale najbardziej najczęściej jednak sięgam po naturę ;)

    MAJA :*

    UNA też mi się spodobała ta opcja próbek. już wiem, że olej sezamowy i makadamia nie nadają się do mojej cery, są zdecydowanie za ciężkie i tłuste;/
    ja reszcie muszę się wziąć za ten olejek oregano, bo kupiłam i lezy;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam juz kilka razy na stronie, ale nic jeszcze nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje treści :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty