Zużyłam, więc się wypowiem (Yes To Carrots, Macadamia Natural Oil, Recepty Babuszki Agafii)

Dziś przybywam do Was z trzema produktami do włosów, które udało mi się zużyć w ostatnim czasie. Z jednym z nich bardzo się polubiłam i chętnie jeszcze kiedyś do niego wrócę. Jeśli jesteście ciekawe, który to kosmetyk, to zapraszam Was do dalszej części tej notki;)


Yes To Carrots Nawilżający szampon do włosów normalnych i suchych
Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką i od razu niewypał. Szampon po prostu nie domywał mi włosów, ale ja mam włosy skłonne do przetłuszczania, a kupiłam produkt do włosów normalnych i suchych, więc miał prawo się u mnie nie sprawdzić. Na pocieszenie dodam, że ma ciekawy skład, więc posiadaczki włosów suchych mogłyby być z niego zadowolone. Właśnie ze względu na ten skład szkoda mi było go wyrzucać, więc zużyłam go do robienia domowego peelingu skóry głowy. Do miseczki wlewałam dużą porcję szamponu, wsypywałam dwie łyżki cukru, odrobine glinki białej i kilka kropli witaminy E oraz olejku z drzewa herbacianego.
500ml/5funtów/TKMaxx/12miesięcy/USA

Skład:
Water, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Punica Granatum Extract, Maris Limus Extract, Maris Aqua, Tocopheryl Acetate, Glycol Stearate, Glycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Fragrance, Geraniol


Macadamia Natural Oil Szampon zwiększający objętość 
To właśnie ten ulubieniec! Przyznam się Wam, że byłam nastawiona do niego bardzo sceptycznie. Wydawało mi się, że będzie słaby. Kupiłam go tylko ze względu na chęć sprawdzenia go na sobie oraz na dobrą promocję jaką udało mi się trafić w TKMaxx'ie. Za opakowanie 300ml zapłaciłam około 20zł. Macadamia Natural Oil zaskoczył mnie tym, że dobrze mył, oczyszczał włosy nawet z olejów, a przy tym nie powodował ich puszenia. Rzeczywiście dodawał włosom objętości. Był moim szamponem każdego mycia, dopóki się nie skończył. Moja współlokatorka przyznała się, że mi go podbierała, bo był świetny również dla jej włosów. Chętnie jeszcze kiedyś do niego wrócę oraz wypróbuje inne kosmetyki tej firmy. 
300ml/40zł/TKMaxx/12miesięcy/USA

Skład:
Water, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamide MIPA, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Ethyltrimonium Chloride Methacrylate/Hydrolyzed Wheat Protein Copolymer, Triticum Vulgare Germ Oil, Silicone Quaternium-16, Polyquaternium-7, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Aceate, Panthenol, Camelia Oleifera Extract, Propoxytetramethyl Piperdinyl Dimethicone, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Polysorbate 20, Cetyl Betaine, Sodium Lauroyl Lactylate, Cetrimonium Chloride, Trideceth-6, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Dodecyldimethylbetaine, Cocamidopropyl Dimethylamine, Dimethylamidopropylamine, Isopropanolamine, Undeceth-1l, Undeceth-5, Cl1-Cl5 Pareth-7, Disodium EDTA, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Acetic Acid, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Aci, Benzoic Acid, Iodopropynyl Butylcarbamate, Sodium Acetate, Butyloctonol, Fragrance, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Yellow5, Red4, Blue1.


Recepty Babuszki Agafii Balsam do włosów suchych i normalnych Moroszka 
Najgorszy produkt z całej trójki. Nigdy już chyba nie sięgnę po te balsamy. Wprawdzie jest to mój pierwszy produkt z tej serii, ale bardzo się zraziłam do tej marki. Balsam nie robił nic! Nie ułatwiał rozczesywania, nie wygładzał ani nie odżywiał. Był bardzo rzadki i mało wydajny. Podobał mi się jedynie zapach.
280ml/5zł/Natura/12miesięcy/Estonia

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Vaccinium Vitis-Idaea Seed Oil, Rubus Chamaemorus Seed Oil, Sodium Ascorbyl Phosphate, Rubus Arcticus Fruit Extract, Panthenol, Methylchloroisothiazolinone , Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfum, Cl 10035, Cl 19140.

Dajcie znać jak u Was spisują się te kosmetyki?

Atina.

Komentarze

  1. Nie miałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. CHOCOLADE polecam Ci spróbować kosmetyków Macadamia Natural Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie używałam, ale jestem ciekawa Babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KASIA akurat Babuszka najsłabiej tu wypada :/

    OdpowiedzUsuń
  5. no to mnie zainteresowałaś tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam przyjemności ich poznać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty