Petal Fresh Pure Szampon do włosów farbowanych Granat i Jagody Acai

Składniki Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Service. Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów, GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważone pH, nie testowany na zwierzętach. Szampon Pomegranade & Acai skutecznie chroni kolor włosów farbowanych. Bogaty w przeciwutleniacze organiczne ekstrakty z granatu i jagód, odżywia włosy i chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Idealny dla włosów po zabiegach keratynowych!

Pojemność: 355ml
Cena: 23,99zł
Sklep: Rossmann
Ważność: 36 miesięcy od otwarcia
Kraj pochodzenia: USA


Mój pierwszy produkt od Petal Fresh i od razu zachwyt! Szampon ten będzie dobry dla włosów farbowanych, zniszczonych, średnioporowatych i ewentualnie dla wysokoporowatych. Ja osobiście mam średnioporowate i moje włosy dużo zyskały podczas stosowania tegoż myjadła. Przede wszystkim zostały mocno nawilżone, a co za tym idzie przestały mi się puszyć końcówki. Po drugie włosy były dobrze umyte, świeże i sypkie. Podczas jego stosowania nie musiałam zbytnio przejmować się olejowaniem i robiłam to naprawdę bardzo rzadko. 
Na minus mogę zaliczyć, to że czasem musiałam umyć włosy trzykrotnie (zwykle myje dwa razy), bo zdarzało mu się słabo pienić i wtedy bałam się, że nie domyje mi dobrze włosów. 
W składzie znajdziemy łagodne detergenty myjące oraz takie dobroci jak wyciąg z granatu, z owoców acai, olej babassu, witaminę E, B5, glicerynę, ekstrakt z kwiatów podbiału, ekstrakt z krwawnika pospolitego, ekstrakt ze skrzypu polnego, ekstrakt z liści rozmarynu, ekstrakt z liści prawoślazu lekarskiego, ekstrakt z kwiatów rumianku, ekstrakt z liści melisy i ekstrakt z tymianku.

Skład:
Aqua, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Ammonium Cocoyl Isethionate, Hydroxypropylcellulose, Pomegranade Extract, Acai Fruit Extract, Babassu Seed Oil, Vitamin E, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitamin B5, Glycerin, Coltsfoot Flower Extract, Yarrow Extract, Horsetail Extract, Rosemeary Leaf Extract, Marshmallow Leaf Extract, Chamomile Flower Extract, Lemon Balm Leaf Extract, Thyme Extract, Polysorbate 20, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Chloride, Parfum.

Swój szampon kupiłam w promocji i dałam za niego około 18zł. Opakowanie jest duże i wydajne. Na pewno sięgnę jeszcze nieraz po inne szampony Petal Fresh oraz chętnie spróbuję ich odżywek.  

Znacie produkty do włosów Petal Fresh? Macie swoją ulubioną serie od nich?

Atina.

Komentarze

  1. SARA taki szampon to ja śmiało polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w zapasach dwa zestawy składające się z szamponu i odżywki z tej marki, ale jeszcze nie używałam, czekają na swoją kolej grzecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam zarówno szampon jak i odżywkę właśnie do włosów farbowanych. Jestem z tej serii bardzo zadowolona, bo unikam agresywnej chemii w pielęgnacji włosów. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi: mojepasjewobiektywie.blogspot.com
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie nie uwierzysz, ale nie miałam jeszcze nigdy żadnego kosmetyku tej marki. Koniecznie muszę to nadrobić..tylko najpierw wykopię się trochę z moich kosmetycznych zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie poznam ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś w planie wypróbować tę serię, ale jakoś się nie złożyło. Dobrze przeczytać taką recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Mój ulubiony szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ALA ciekawa jestem jak się u Ciebie spiszą :)

    AGATA ja musze koniecznie poznać kolejne rodzaje!

    MOJE PASJE W OBIEKTYWIE ja też staram się unikać agresywnych kosmetyków. Chętnie zajrzę do mojej imienniczki ;)

    SYLWKA1128 koniecznie to zmień ;d

    ZUZA bardzo dziękuje ;*

    AGA wart wypróbowania ;)

    KOSMETYKI PANI DOMU wierze Ci, bo ja też dopiero co odkryłam tę markę ;)

    JASIA dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już drugie opakowanie tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty