ARgENTUM La Potion Infinie Krem przeciwstarzeniowy pod oczy, na twarz i szyję

Dziś przedstawiam Wam przeciwstarzeniowy krem mało znanej firmy ARgENTUM z Londynu. Sama poznałam ten produkt dzięki beauty pudełku Latest In Beauty z UK. Krem ten jest dosyć drogi. Opakowanie o pojemności 70ml kosztuje 820zł. Ja posiadam miniaturkę o pojemności 14ml. W związku z tak niewielką ilością stosowałam go tylko pod oczy. Te partie wymagają u mnie specjalnej pielęgnacji, więc w tej sytuacji to było najlepsze rozwiązanie. Krem ten jest bardzo wydajny. Używam go już od dwóch miesięcy, a w pojemniczku nadal sporo zostało. 


Postanowiłam o nim napisać, bo spisuje się u mnie zadziwiająco dobrze. Ma lekką konsystencje, która szybko się wchłania. ARgENTUM bardzo dobrze nawilża i wygładza. Skóra pod oczami zdecydowanie zyskała odkąd go używam. Zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych oraz rozjaśnia spojrzenie. Świetnie współgra z kremem z filtrem, z korektorem i podkładem mineralnym. 
Zastanawiałam się co takiego ma ten krem w składzie, że tak fajnie działa na moją skórę. No i wychodzi na to, że ten składnik to srebro koloidalne. Jeśli przeraża Was cena kremu ARgENTUM, to możecie sięgnąć po tańsze srebro koloidalne w toniku. Można takowe kupić w aptece za około 30zł. Poza srebrem koloidalnym w składzie znajdziemy jeszcze olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, masło shea, kofeinę, olej słonecznikowy, ekstrakt z liści aloesu i witaminę E. 

Skład:
Colloidal Silver, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Dicaprylyl Carbonate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/ Capric Triglyceride, Aqua (Water), Cetearyl Glucoside, Caffeine, Sodium DNA, Sodium Stearoyl Glutamate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Xanthan Gum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Tocopherol, Sodium Benzoate, Citric Acid

Cieszę się, że miałam okazje przetestować ten krem. Dzięki temu przekonałam się, że drogie też może być dobre! Do tej pory miałam złe doświadczenia z drogimi kremami. Zazwyczaj były kiepskie lub działały tak samo jak tańsze produkty. Krem ARgENTUM chętnie kupiłabym w pełnym wymiarze gdyby moja pensja była ciut wyższa lub gdybym trafiła na jakąś mega promocje!
Tymczasem może wypróbuje tonik ze srebrem koloidalnym ;)

Znacie krem przeciwstarzeniowy ARgENTUM? Stosowałyście kiedyś produkty ze srebrem koloidalnym?

Atina.

Komentarze

  1. Mamie kupię jak znajdę

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie czytać o nowych kosmetykach, a ten o którym dziś piszesz to dla mnie kompletna nowość. Czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że coś takiego jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego produktu, a zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Teraz wszyscy walczą ze zmarszczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CLAUDIAMORNINGSTAR bo jest on raczej mało popularny ;/

    BASIA mama na pewno będzie zadowolona ;)

    OLA dla mnie też była to całkowita nowość ;)

    KASIA ja też do niedawna nie wiedziałam o tym cudzie ;)))

    KARINA koniecznie ;)

    IZA :)

    DOROTA jest świetny!

    ANKA jak się da to trzeba trochę opóźnić ten proces ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. DANIEL nie mogę się nie zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autor miał kilka atrakcyjnych pomysłów, analogicznych zresztą do moich - super, że ktoś publikuje tego rodzaju artykuły i dzieli się tą bezcenną wiedzą z innymi internautami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mialam to szczescie, ze dostawalismy to w pracy, mam dwa pelnowymiarowe opakowania i uzywam na cala twarz.. napisze tylko tyle , mam bardzo wymagajaca cere, i gdybym musiaa wydac te 820 zl - wydalabym :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa recenzja, aż mam ochotę spróbować tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie coś nieciekawego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty