NYX Stay Matte But Not Flat Puder matujący w kompakcie SMP01.3 ALABASTER

Podczas poszukiwań taniego pudru w kompakcie z lusterkiem do poprawek w ciągu dnia trafiłam na niepozorny kosmetyk od NYX. Od razu muszę Wam napisać, że jest naprawdę dobry! Spełnia wszystkie moje oczekiwania, ale ma też jedną wadę, która w sumie nie przeszkadza mi tak bardzo. Koszt tego cacka w cenie regularnej to 55zł, ale ja kupiłam je na promocji za około 30zł. Widziałam, że na polskich stronach internetowych też bywa w promocji i można go dostać już za 39zł. 


Po pierwsze puder ma bardzo jasny odcień, który mi idealnie pasuje. Po drugie posiada poręczne opakowanie z lusterkiem. Puderniczka jest dobrej jakości (napisy się nie ścierają, nic się nie łamie), ale niezbyt mi się ona podoba. Gąbeczka była sztuczna, więc od razu wymieniłam ją na bawełnianą. Po trzecie dobrze matuje. Zazwyczaj wystarcza mi jedna poprawka w ciągu całego dnia. Po czwarte nie zapycha i nie podrażnia. Jego największą wadą jest to, że szybko się kończy. Inne pudry zdecydowanie dłużej goszczą w mojej kosmetyczce. Jego pojemność to 7,5 grama.
Głównym składnikiem tego pudru jest nylon, który redukuje błyszczenie skóry, ułatwia rozprowadzanie oraz zapobiega jego rolowaniu przez co zapewnia gładki wygląd skóry. 

Skład:
Nylon-12, Hydrogenated Polyisobutene, Magnesium Stearate, Silica, Phenyl Trimethicone, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cyclopentasiloxane, Zinc Stearate, Boron Nitride, Tocopheryl Acetate, Dimethiconol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol.


Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu i myślę, że jest szansa na ponowienie tego zakupu. 
Przypomniało mi się jeszcze, że nakładany pędzlem trochę pyli. Zdecydowanie lepiej aplikuje mi się go gąbeczką. 

Znacie ten puder? Macie swojego ulubieńca w tej dziedzinie?

Atina.

Komentarze

  1. Rzeczywiście, ma mega jaśniutki odcień. W końcu coś dla totalnych bladziochów.

    OdpowiedzUsuń
  2. OLA niby jest już łatwiej o jasny odcień pudru czy podkładu, ale jednak nie każda firma ma odcienie dla prawdziwych bladziochow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za jasny, ale dla osob które mają bardzo jasną karnację to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. SABINA są też ciemniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci wypróbować taki puder z Lovely, ma podobne właściwości, a jest tańszy... ja bym w sumie pwoiedziała, ze nawet jest lepszy - serio!

    Ma takie jasno różowe opakowanie i przezroczyste wieczko - z motywem gwaiz - jest nawet na nim wytłoczona gwazda - naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. MAKIJAŻ w sierpniu będę w Polsce to sobie zobaczę ten puder :) będę pamiętać gwiazdkowy puder Lovely, dzięki za polecenie ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty