Zużyłam, więc się wypowiem (Gwen Stefani, Marks&Spencer, The Body Shop, Bvlgari)

Mam nadzieję, że nie jestem nudna z tymi zużyciami, ale naprawdę mam ich jeszcze całkiem sporo w zanadrzu;d Bloguję rzadziej niż kiedyś i nie nadążam pisać osobnych recenzji. Tym bardziej, że o większości z tych produktów zazwyczaj nie da się zbyt dużo napisać. Dziś porcja pustych, ale jeszcze pachnących buteleczek po perfumach ;)


BVLGARI Eau Parfumee Au The Noir Miniaturka wody kolońskiej unisex
Bardzo mocna i intensywna kompozycja, którą o dziwo polubiłam. Miałam kilka miniaturek, więc zapach dobrze poznałam. Jego zaletą jest świetna trwałość oraz nieoklepany aromat - orientalno - drzewny. Trochę bardziej męski niż kobiecy, ale mi akurat przypasował! Nosiłam go nie tylko zimą, ale i latem. Zapach cały czas ewoluuje i mi podoba się najbardziej po upływie 2-3 godzin od aplikacji. Mroczny, tajemniczy i charakterny! Sprawdźcie go koniecznie w perfumerii.
75ml/166zł

Nuty zapachowe:
czarna herbata, tytoń, róża damasceńska, agar, paczula, nuty drzewne i skóra.

The Body Shop Woda toaletowa Mango
Od dawna wiem, że owocowe wody TBS są słabiutkie. Słodkie, nietrwałe i płaskie. Mimo to co jakiś czas skuszę się na kolejną flaszkę. Najlepiej jak do tej pory wspominam wersje Moringa. Mango było słodziutkie, ale ulotne jak bańka mydlana.
30ml/65,90zł

Marks&Spencer Rosie for Autograph Nuit Parfum 
W tym przypadku zostałam pozytywnie zaskoczona. Perfumy te były wyraziste i bardzo trwałe. Może sam zapach nie był dla mnie stworzony, ale chętnie rozejrzę się za czymś innym w M&S. Aktualnie nie jest on już dostępny na stronie producenta, więc nie mam jak sprawdzić ceny pełnowymiarowego flakonu.

Nuty głowy to bergamotka, różowa piwonia i czarna porzeczka
Nuty serca to róża, jaśmin, konwalia i frezja
Nuty bazy to piżmo, fiołek i białe drzewa

Gwen Stefani Harajuku Lovers Love
Ta flaszka to jeszcze pozostałości po młodzieńczej ekscytacji słodkimi perfumami. Miałam ich kiedyś całkiem sporo. Część zużyłam, a część posłałam w świat. Love były jednymi z ulubieńszych w tamtym okresie. Dziś już mi minęła ta miłość, a tę ostatnią wodę toaletową zużywałam, bo nie chciałam jej wyrzucać. 
Aktualnie już ich nie odbieram jako słodkie, lecz słodko-świeże z przewagą na świeże. Trwałość zaliczam raczej do średnio-kiepskich. Na pewno nie ponowię zakupu, bo porostu zmieniły mi się gusta. Moja buteleczka to tester, normalna wersja jest zdecydowanie bardziej ładniejsza i dziewczęca - ma kształt laleczki. Nastolatkom na pewno się spodoba! To może być fajny pomysł na prezent dla młodych dziewczyn. 
30ml/102zł

Nuty głowy: bergamotka, pomelo, brzoskwinia i bambus
Nuty serca: piwonia, róża, narcyz i jaśmin
Nuty bazy: ylang-ylang, wanilia

A Wy czym ostatnio pachniecie?
Atina.

Komentarze

  1. Nie znam jeszcze żadnego z nich. Ostatnio skusiłam się na zapach Nou Cherry Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OLA a ja nie znam Twojego zapachu;/ ale Cherry Blossom brzmi całkiem sympatycznie :))) jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych zapachów.. BVLGARI wydaje sie idealnie wpasowywać w moje ulubione buty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marks&Spencer to bardzo ładny zapach. Stosuję go pierwszy miesiąc i wybija się na tle pozostałych które stosowałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum, ale owocowa woda brzmi nieźle

    OdpowiedzUsuń
  6. OLA koniecznie sprawdź go w drogerii, tym bardziej, że nie jest drogi jak na tę jakość ;)

    GWEN super, że się polubiłaś z perfumami od M&S ;) muszę się z Tobą zgodzić, że ciężko przejść obojętnie obok tego zapachu:)

    NATALIA jak lubisz owocowe zapachy to w TBS będziesz czuła się jak w owocowym raju ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej, mam frezję ale może spodobają ci się też inne wersje. Dostępne w ross :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OLA jak będę w rossku to na pewno sprawdzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach M&S bardzo mnie kusi. Muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zapachy nieoczywiste. Nuta z tytoniem to coś dla mnie :) Chętnie sprawdzę jak się będą komponować te perfumy z moja skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SANDRA przy okazji koniecznie sprawdź też inne zapachy M&S, coś czuję, że mogą mieć więcej fajnych kompozycji ;)

    ZOŚKA też lubię takie perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam perfumy, a słodkie są dla mnie must have

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie miks jesienno-letni:D Panna od Chanel, Crystal Noir, Miracle, Florale JC i chyba My Blush:D

    OdpowiedzUsuń
  14. AMANDA ja tez nadal lubię słodko pachnieć, ale zrobiłam się bardziej wybredna i nie każda słodycz mi odpowiada ;d

    ODCIENIE NUDE Panna od Chanel jest i u mnie ;))) za Crystal Noir nie przepadam, Miracle za delikatne, w ogóle ich na sobie nie czuje;/ a ostatnich dwóch nie znam;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z tych zapachów. Ja mam ochotę na coś słodkiego i ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. MAGDA ze słodkości bardzo lubię Black Opium YSL <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze nie znam żadnego z tych produktów. Bardzo lubię słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. EDYTA to może któryś ze słodziaków by Ci przypasował ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty