Rosadia Płyn micelarny Tonik/Mgiełka 2w1

Wielofunkcyjny preparat do oczyszczania i tonizowania cery wrażliwej, mieszanej, dojrzałej i naczynkowej. Stworzony na bazie hydrolatu z róży damasceńskiej, który wykazuje działanie przeciwstarzeniowe i antyoksydacyjne, poprawiając elastyczność skóry. Dodatek kwasu mlekowego ujednolica jej koloryt i strukturę, wygładzając przy tym drobne zmarszczki mimiczne. Po zastosowaniu płynu pozostaje na skórze wyraźne uczucie komfortu, czystości i świeżości.

Pojemność: 200ml
Cena: 20zł
Sklep: internet i niektóre drogerie stacjonarne
Ważność: 3 miesiące od otwarcia


Bardzo przyjemny produkt, chociaż nie rozumiem tego potrójnego przeznaczenia. Płyn micelarny, tonik i mgiełka w jednym opakowaniu. To nie dla mnie! Używałam go tylko jako płynu micelarnego i w tej roli spisywał się bardzo dobrze. Świetnie zmywał makijaż z oczu jak i z całej twarzy. Był delikatny dla mojej wrażliwej cery. Pozostawiał cerę lekko nawilżoną, czystą i świeżą. Pachniał bardzo delikatnie i przyjemnie. Chętnie ponowie ten zakup!

Nie używałam spray'u tylko odkręcałam korek i wylewałam płyn na wacik. Następnie dokonywałam klasycznego demakijażu. Bardzo podoba mi się jeszcze wygląd opakowania.

W składzie znajdziemy hydrolat z bułgarskiej różowej róży, pantenol, kwas mlekowy, łagodzącą alantonie, olejek z kwiatów pelargonii pachnącej oraz olejek eteryczny ze skórki cytryny. Całkiem przyzwoicie to wygląda. 

Skład:
Aqua, Bulgarian Pink Rose (Rosa Damascena) Hydrolate, Coco-Glucoside, Panthenol, Sorbitol, Lactic Acid, Allantoin, Cocamidopropyl Betaine, Pelargonium Graveolens Oil, Citrus Limonum Peel Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene.

Znacie tego cudaka od Rosadia?

Atina.

Komentarze

  1. Miałam ten płyn..Zużyłam. Całkiem fajny ale znam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię produktów 3 w 1 ale i tak wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OLA ja już dawno nie miałam lepszego ;) ostatnio trafiałam na przeciętniaki i chyba dlatego z tego jestem tak bardzo zadowolona :)

    AGATHA zawsze najlepiej samej przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być rewelacyjne, lubię kosmetyki które spełniają kilka roli jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AGATA ja nie przepadam za wielofunkcyjnymi kosmetykami, rzadko się sprawdzają;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam żel do twarzy Rosadia. Na razie 1wsze opakowanie, ale fajnie się sprawdza. Być może Twój płyn też wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. EWELINA oby Ci przypasował tak jak żel :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty