Chanel Coco Mademoiselle EDP

Coco Mademoiselle są moimi pierwszymi pełnowymiarowymi perfumami od Chanel. Mówcie co chcecie, ale zapachy Chanel to wyższa półka do której warto sięgnąć choćby po ten jeden wymarzony flakon! Powinno się oczywiście wcześniej powąchać konkretny zapach w drogerii i być pewnym swojego wyboru. Ja do tej pory miałam okazje poznać jeszcze Chance, Allure i Coco. Jeśli moje upodobania się nie zmienią to myślę, że mogłabym mieć pełnowymiarowy flakon tych pierwszych;) 


W Coco Mademoiselle podoba mi się wszystko! Począwszy od flakonu, a skończywszy na samym zapachu. Flakon jest prosty, ale bardzo elegancki. Świetnie prezentuje się na toaletce czy komodzie. 
Zapach jest świeży, orientalny i według mnie bardzo kobiecy. Idealny do noszenia jesienią. Jego ogromną zaletą jest duża trwałość i projekcja. Szal spryskany nim pachnie jeszcze przez kilka dni. Ciężko znaleźć coś o podobnym aromacie. 
Wiem, że perfumy Chanel nie mają zbyt wielu wielbicielek w młodym wieku. Sama jako nastolatka miałam atak mdłości na zapachy w podobnym klimacie;d Do Coco Mademoiselle trzeba dojrzeć, aby docenić tę kunsztowną mieszankę cytrusów i kwiatów, która otula skórę ciepłą, lekko pudrową wonią.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: sycylijska pomarańcza, kalambriańska bergamota
nuta serca: róża, orientalny jaśmin
nuta bazy: indonezyjska paczula, haitańska wetiweria, wanilia z Réunion, białe piżmo

A Ty masz już swój flakon perfum od Chanel?

Atina.

Komentarze

  1. Jeszcze nie mam perfum od Chanel, ale chętnie sprawdzę przy okazji ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego flakonika Chanel jeszcze nie mam, ale przygarnęłabym z z rozkoszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALA koniecznie, mam nadzieję, że Ci się spodoba tak jak mi ;*

    EWELINA a masz konkretny typ? ;)

    OLA celujesz w coś konkretnego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Coco Mademoiselle parę lat temu przeszły reformulację. Kiedyś były to moje ukochane perfumy teraz mają jakąś drażniącą nutę.
    Przeszłam na allure i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ENCEPENCE niestety nie znam starej wersji;/ Allure lubię, ale nie aż tak, żeby znowu je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, ten perfum jest przegenialny z ochotą do niego wracam i bardzo długo się utrzymuje. Nie jest tak ciężki jak nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  7. AUTO PRZED ZAKUPEM grzecznie zwracam uwagę, że wyraz perfumy nie odmieniamy w ten sposób;/ co do zapachu Chanel nr 5 to już tak dawno go nie wąchałam, że już prawie go nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty