Moja Farma Urody Zielony Koktajl Jarmużowy olej do demakijażu

Oczyszcza skórę i oczy z makijażu, odżywia, zmiękcza i przygotowuje do dalszych etapów pielęgnacji. Polecany do suchej, wrażliwej i mieszanej cery. Zielony koktajl do demakijażu to w 100% naturalny olejek na bazie oleju pokrzywowego, oleju jarmużowego, oleju pietruszkowego i olejku eterycznego ze słodkiej pomarańczy. W jego składzie nie ma syntetycznych dodatków, barwników, substancji zapachowych i konserwantów. Jest bardzo delikatny i skuteczny. Wspaniale usuwa makijaż z oczu i twarzy, oczyszcza ją i przygotowuje do dalszych etapów pielęgnacji. 

Pojemność: 150ml
Cena: 42zł
Sklep: Moja Farma Urody


Moja Farma Urody to kolejna polska marka, która mocno mnie zainteresowała. Swoje testy zaczęłam od oleju do demakijażu, który sprawił, że zapragnęłam wrócić do tej metody usuwania makijażu.
Przede wszystkim taka forma daje mi możliwość wykonania masażu twarzy już na etapie demakijażu. Po drugie takie olejki mają zazwyczaj świetne składy! Ten konkretny od Moja Farma Urody ma skład idealny i jak dla mnie bardzo oryginalny. Dobrze jest dostarczyć skórze czegoś innego. W tym przypadku są to maceraty z pokrzywy, pietruszki i jarmużu oraz olejek pomarańczowy. Dzięki temu ostatniemu Zielony Koktajl pachnie nadal ziołowo, ale jakby przyjemniej ;)
Moja skóra lubi się z tym produktem, ale w moim przypadku muszę na koniec umyć twarz mydłem. Olejek zostawia lekką warstwę na skórze, co mi nie pasuje, bo lubię mieć skórę czysta, że aż skrzypi;) Jednakże nie jest to dla mnie żaden problem.  Niestety nie lubię zmywać nim oczu. Możliwe, że robię to źle lub po prostu nie mam cierpliwości. Oczy nadal zmywam płynem micelarnym i wacikami.
Od kiedy stosuje jarmużowy demakijaż zauważyłam lepsze nawilżenie, lekkie rozjaśnienie i jakby mniej widoczne pory. Jego wydajność jest w normie. Nie zużywa się za szybko, ale i nie będzie mi zbyt trudno go zużyć. 
Opakowanie jest wygodne. Szkoda, że nie szklane!
Lubię ten produkt i chętnie do niego kiedyś wrócę. Chętnie też przetestuje inne olejki do demakijażu. Polecicie mi swoje typy?

Znacie kosmetyki Moja Farma Urody? 

Atina.


Komentarze

  1. pierwszy raz widzę... ale lubię nowości i będę go wyszukiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. RUDA warto się z nią zapoznać ;)

    AGATHA owocnych poszukiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie bym wypróbowała bo lubie ziolówe kosmetyki.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej do demakijażu mnie zaciekawił, będę musiała go poszukać

    OdpowiedzUsuń
  5. E.EM. o to musisz koniecznie zajrzeć na stronę Moja Farma Urody. Maja tam mnóstwo ziołowych kosmetyków ;)

    MARTYNA polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Farma Urody ma kilka produktów które z chęcią bym wypróbowała, szczególnie oleje i maseczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy, ale ciekawy jest

    OdpowiedzUsuń
  8. MAGDA ja mam jeszcze jeden ich kosmetyk w zapasie ;d

    DARIA :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty